FinlandX 1.0 on lähetetty tiedostokirjastoon

<< < (21/29) > >>

ToniH22:

Jos kerta olen asentanut sen oikeaan paikkaa, niin miksi taloista ei näy sitten kuin katot?

Olethan varmasti laittanut simun asetuksista Terrain/Mesh asetukset esim täysille ja kokeillut uudelleen miltä näyttää?

lentäjä32:

Olethan varmasti laittanut simun asetuksista Terrain/Mesh asetukset esim täysille ja kokeillut uudelleen miltä näyttää?

Kokeilen sitä.

Kopjaak:

Jos kerta olen asentanut sen oikeaan paikkaa, niin miksi taloista ei näy sitten kuin katot?

Jos yhtään ymmärrän mistään mitään ja miksen ymmärtäisi?

Omalla koneellani se menee suunnilleen näin C/Microsoft Games/FSX/Addon Scenery/FinlandX. Mitäs jos Kim poistaisit sen Finland X:n ja asentaisit uudestaan antaen sen asennusohjelman etsiä sen oikean polun. Kyllä sen installer-ohjelman pitäisi osata etsiä oikea paikka.

moosefouga:
Vor:o!

Aika harvoin kirjoittelen tänne, vielä harvemmin arvioin toisten suurella työllä synnyttämää softatulosta. Neuvoni niille hätäisille kyselijöille, joilla on ongelmia oman koneensa ja käytönymmärryksen kanssa: Lukekaa, selailkaa, opetelkaa englantia, käykää muillakin palstoilla joilla ongelmia käsitellään, ja ennen kaikkea noudattakaa asennusohjeita. Itsellänikin on ollut ongelmia, sekä ysin että kympin kanssa. Mieluiten kuitenkin ratkon ongelmat itse foorumia rasittamatta. Toki myönnän sen, että joskus minäkin olen tullut autetuksi toisten kysymyksellä ja hyvällä ja ystävällisellä vastauksella. Siinä on se jutun pointi: ei turhaa, aikaa selailla, ja löytyy vastaus.
FinnlandX on tosi hyvä, kahtena iltana on mennyt puolille öin töiden jälkeen. 
Vaikka eräästä pdf:ä olin lukevinani ettei liikenne vielä toimi, niin toimipas tuo ainakin Oulun terminaalin takana kiertoliittymään asti.

PS. FSX ja FinnlandX vaatii myös rautaa, suosittelen: Neliydinprosessori, 8 Gt, yksi kunnon näytönohjain jne... on liian vähän. Emosta kaikki lähtee= useampi näyttis ja silleen.
Kiva kun esim. Oulun terminaalin takana on jo liikennettä :

Oulun parkkiin piipahdus Rissalasta.

[ Attachment not found - or removed ]

Pelihiiri "pirulainen" jakaa kuvia raitoihin, sivupalkista vierittämällä näyttävät pysyvän kasassa. Ja taakse rullatessa? (esikatseluvaihe)

J Cessnan sivulta, huomaa rekka alareunassa. , VFR oli lajina vor ykkönen kääntämättä, jos joku ihmettelee kiitoradan valojen vähyyttä. Kevättä kaikille!

[ Attachment not found - or removed ]

Suurkiitos FinnlandX:n tekijöille.  

PekkaK:
Täällä ei ollut minkäänlaisia ongelmia FinlandX:n asennuksen kanssa.

Ensimmäisellä käynnistyksellä tein pikakatsastuksen maisemiin ja lähdin Selänpään kentältä Slew-toiminnolla ylöspäin, päivämäärä simussa oli 18.4.2009 ja sää simun kautta ladattu reaaliaikainen. Muutama maili pohjoiseen näkyi selkeä lumiraja, kun taas Selänpään kohdalla simu piirsi vihreää kevät- tai kesätekstuuria. Kontrasti oli melkoinen. Siirryin Slew:lla lumialueelle, missä järvien jääraja meni keskeltä järviä ja tuonnempana satoi lunta. Ajattelin, että tämäkö realistista? En ollut vakuuttunut.

Toisella kerralla seuraavana päivänä laitoin simuun saman päivämäärän (18.4.), reaaliaikaisen sään simun kautta ja lähtökentäksi taas Selänpää. Nyt simu käytti värittömämpiä tekstuureita, oli selkeästi kevät. Lunta ei näkynyt missään, ennenkuin Slew:lla siirryin kauas pohjoiseen jonnekin Mikkeli-Kuopion tienoolle. Selvästi järvien keväinen jää oli tummempaa kuin keskitalven vitivalkoinen jää. Jostain syystä toinen kokeilu oli visuaalisesti erilainen ja realistisemman näköinen kuin eka käynnistys.

Hyvältä näyttää maisema!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page