FinlandX 1.0 on lähetetty tiedostokirjastoon

<< < (13/29) > >>

Kreeta:

Mutta siis miten tuon CFG tiedoston voi avata?

Wordpad/Muistio.

gangst:
Terve.

Olin tuossa Ranuan suunnalla lentelemässä, kun huomasin pari outoa juttua.

1. Puskat. Näitä näkyy olevan paljon joka suunnalla, onko ihan normaalia??

[ Attachment not found - or removed ]

2. Puut. Ihan sekasin kaikkia "savanni" ja muita puita. Siis Lapissa?! Osassa puista lumet, osassa ei.

[ Attachment not found - or removed ]

Tatu:
Mitä tulee puihin, niin ei siellä kyllä pitäisi olla mitään savanneja/talvisin vihreitä lehtipuita enää Suomen alueella. Vanha FinnClass FSX:ään asennettuna aiheutti tuollaista, eihän sitä varmasti ole asennettuna?

Puskia on paljon, en nyt muista ulkoa onko juuri Heikin kuvan mukaisia, mutta seassa on sellainen maankäyttöluokka kuin "harvapuustoiset alueet" ja niitä todella on paljon. Tosin ei niidenkään pitäisi kyllä näyttää pelkältä pensikolta simussa.

Liikenne ei automaattisesti seuraa teitä, tai ylipäänsä mitään. Reitit pitää jotenkin tehdä itse. Miten? Siihen en osaa vastata, tämä on Jannen aluetta. Sen tiedän, että liikenne on sen verran työläs juttu, että FinlandX julkaisu olisi siirtynyt reilusti eteenpäin jos sitä liikennettä olisi nyt tässä vaiheessa alettu väsäämään.

Kimille simun herjauksesta AREA.115 not found.... Se tarkoittaa sitä mitä siinä lukee. Addon Scenery/Scenery puuttuu FSX asennuksesta.
Sen voi itse lisätä sinne, teet FSX hakemistoon uuden kansion nimeltä Addon Scenery ja lisäät juuri luomaasi kansioon Scenery ja Texture alikansiot.

FSX
     Addon Scenery
          Scenery
          Texture

lentäjä32:
Ai siis teenkö sen Addon Scenery kansion sinne samaan paikkaan jossa minulla on kaikki asennetut sceneryt. Jätänkö mä vai ne Scenery ja Texture alikansiot tyhjäksi? Voisitko näyttää miten se on sinulla siellä tietokoneella?  Ja kun löysin täältä minun koneelta toisen Scenery.cfg:n, niin siellä oli se Addon Scenery, mutta ei mitään minun asentamia sceneryjä, mutta siinä toisessa ei ollut sitä Addon Sceneryä ja siinä oli ne minun asentamat sceneryt. Elikkä mitä minun pitää tehdä noiden CFG tiedostojen kanssa? Pitääkö sinne CFG tiedostoon minun lisätä se Addon Scenery?

Kerosiini:
Niin, tietenkin muokkaat siihen nykyiseen, vaikuttavaan scenery.cfg tiedostoon, etkä siihen jonka muistaakseni olit ottanut turvaan ennen korjausasennusta. Eli siihen joka on siellä samassa kansiossa fsx.cfg tiedoston kanssa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page