FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.10.17, 11:21

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Kuulutko VA:han?
:  

« previous thread next thread »
Poll
Question: Kuulutko VA:han (Virtual Airline)?
Kyllä, mikä? - 35 (44.9%)
En - 43 (55.1%)
Total Votes: 78

Pages: 1 [2] Reply Print
Author Topic: Kuulutko VA:han?  (Read 1243 times)
Tony Lönnström

Date Registered: 31.01.08

Re: Kuulutko VA:han?
« Reply #20 on: 22.04.09, 12:21 »

Onko minkälainen systeemi? Voiko lentämättä jättämisestä saaha potkuja?

Kerran kuussa on minimi, ellei oo jotain syytä jättää lentämättä. Muuten tulee buutsin kuva ahteriin. En mäkään noita lentoja oo nyt kevät/talvella tehny ku n. 3 kuussa, mut oon ollu sit muilla tavoi aktiivinen.  Smiley

Pakko myös tähän väliin myöntää et sivun banneri on mun käsialaa. Parempikin olis, mut ei oo sikariporras vielä kerenny laittaa.  Grin

Kim Tuominen

Date Registered: 10.12.08

« Reply #21 on: 22.04.09, 13:19 »

Virtual finnairillahan on minimi yksi vuoro 2 kuukauteen riittää yhtiössä pysymiseen.  thmbup  Ellei sitten pyydä lomaa, niin saa kyllä pitempäänkin.  Smiley
Petri Koivisto

Date Registered: 21.07.04

« Reply #22 on: 22.04.09, 13:32 »

Virtual finnairillahan on minimi yksi vuoro 2 kuukauteen riittää yhtiössä pysymiseen.  thmbup  Ellei sitten pyydä lomaa, niin saa kyllä pitempäänkin.  Smiley
Itsehän en ymmärrä miksi pitää edes liittyä jos ei kuitenkaan jaksa lentää? Tuollakin on tyyppejä jotka on liittyny suunnilleen silloin kun VF on perustettu mutta tunteja on kasassa vaan sen verran mitä jää koulutusten jälkeen? Roll Eyes Ja eräs vuonna 2005 liittynyt on edelleen E170 tyyppikoulutuksessa... Cheesy

Mielestäni VA:n idea on nimenomaan se että lennetään, eikä se paljonko saa olla lentämättä ennenkuin tulee kenkää... Tongue
Matias Pusa

Date Registered: 06.03.08

« Reply #23 on: 22.04.09, 13:39 »

Itsehän en ymmärrä miksi pitää edes liittyä jos ei kuitenkaan jaksa lentää?

Monilla voi (kuten esim mulla) elämäntilanne, koulu, työt yms rajoittaa hieman tota lentelemistä, joten mielestäni toi systeemi VF:llä on erittäin hyvä. VF:n listoilla olen ja harvakseltaan kerkeän lentoja lennellä.
Pages: 1 [2] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1