Tiedon lähettäminen tekstillä lennonjohtoon

(1/6) > >>

jaska:
Olen päässyt jo kaikkien mutkien kautta jo niin pitkälle että saan koneeni kentälle ja lennonjohdon viestit tulee mulle päin,mutta kun kirjoitan kursorin jälkeen niin painanko entteriä sen jälkeen että tieto menee lennonjohtoon vai jotain muuta ,voisko joku alan mies vastata,puhetta en ole saanut toimimaan ainakaan vielä vaikka olen käynyt läpi kaikki asetukset teamspeakilla.

Mo-jo:

Olen päässyt jo kaikkien mutkien kautta jo niin pitkälle että saan koneeni kentälle ja lennonjohdon viestit tulee mulle päin,mutta kun kirjoitan kursorin jälkeen niin painanko entteriä sen jälkeen että tieto menee lennonjohtoon vai jotain muuta ,voisko joku alan mies vastata,puhetta en ole saanut toimimaan ainakaan vielä vaikka olen käynyt läpi kaikki asetukset teamspeakilla.

Moikka Jaakko!

Kun lähetät lennonjohtajalle viestiä, niin kirjoitat sen siihen "selaimeen" ja painat enter-näppäintä. Näet viestisi siinä main-kentässä, jos se on mennyt perille. Ja lennonjohtaja vastaa Kuuluuko mitään jos käytät "active local test modea" sieltä TS settings valikoista? Jos et kuule sitä kautta itseäsi on luultavasti jossain näppäin yhdistelmässä tai mikissä vika

Tervetuloa

lentäjä32:
Jaakko, jos ajattelit tulla uudestaan verkkoon, niin suosittelesin kuuntelemaan lennonjohtajaa, sekä opettelemaan mitä siellä verkossa kuuluisi tehdä.

Assiini:

Jaakko, jos ajattelit tulla uudestaan verkkoon, niin suosittelesin kuuntelemaan lennonjohtajaa, sekä opettelemaan mitä siellä verkossa kuuluisi tehdä.

Onkos tämä sitä ystävällisyyttä ja kannustavaa kielenkäyttöä?

lentäjä32:
Minun mielestä tuossa viestissä en mitenkään haukkunut Jaakkoa, sanoin vain ystävällisesti että ihan oikeasti sitä lennonjohtajaa pitää totella ja opetella vähän asioita. Esimerkiksi tuli tormäysvaara minun ja jaakon välille, sillä Jaakko ei totellut Olli Aaltoa joka oli Malmin tornissa. Mutta kyllä se siitä kun vähän harjoittelee, niin se hyvä tulee

Navigation

Up one level

Next page