Tiedon lähettäminen tekstillä lennonjohtoon

<< < (5/6) > >>

lentäjä32:
Jaa, minä vaan käsitin väärin. 

Starchild:
FSUIPC FS9:n päähakemistosta löytyvään Modules-kansioon. Ja lataa automaattisesti säät, kunhan FSUIPC on asennettu. On sillä zone alarmin takaa moni muukin verkossa, eli soveltuu.

lentäjä32:

FSUIPC FS9:n päähakemistosta löytyvään Modules-kansioon. Ja lataa automaattisesti säät, kunhan FSUIPC on asennettu. On sillä zone alarmin takaa moni muukin verkossa, eli soveltuu.

Taitaa tulla FSX:ssä se FSUIPC ivapin mukana, koska en minä ainakaan ole sitä asentanut.

Starchild:

Taitaa tulla FSX:ssä se FSUIPC ivapin mukana, koska en minä ainakaan ole sitä asentanut.

Taitaa tulla ysinkin mukana, mutta senhän voi ruksia asennuksesta pois. (joka on huomattavasti kannatavampaa, koska versiot ovat ikiwanhoja ja korvaavat mahdollisesti ostetun, uudemman, FSUIPC:n)

Mo-jo:

terve, joo nuo sää asiat sain kuntoon mutta olisin vielä kysynyt tarviiko fs9 multiplayer puolella jotain säätöjä kun yhdistän
ivaoon  niin jonkin ajan kuluttua yhteys katkeaa ja käskee menemään multiplayer puolelle (jos nyt oikein ymmärsin),siellä näkyy
tuo ivap,tarviiko sinne kirjoittaa jotain ja painaa join.Kiitos edellisistä neuvoista.

Minulla voin FS9 suoraan yhdistää tuonne IVANiin, ettei tarvitse mitään multiplayer juttuja tehdä Joskus tulee viesti, että yhdistää multiplayer sessiioon tms.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page