SK2633 ESGG-EDDF "Alvid Viking"

<< < (9/9)

SAS1148:
Jaa, det är en bra fråga. Jag drog ut d3d9.dll filen ur system32 där jag hade blivit rekommenderad att lägga den. Sen la jag in den i FS9 mappen med inställningstexten. Då fungerade det helt plötsligt. La sedan till Niclas inställningar. Det fungerar fina fisken du.

//Axel

Swesim:

Jaa, det är en bra fråga. Jag drog ut d3d9.dll filen ur system32 där jag hade blivit rekommenderad att lägga den. Sen la jag in den i FS9 mappen med inställningstexten. Då fungerade det helt plötsligt. La sedan till Niclas inställningar. Det fungerar fina fisken du.

//Axel

Kan inte ta ur filen därifrån, står att jag måste ha behörighet. Jag är även aministratör på datorn. 

SAS1148:

Kan inte ta ur filen därifrån, står att jag måste ha behörighet. Jag är även aministratör på datorn. 

Då vet jag inte hur du ska göra. För jag gjorde så. Du har tittat i dina mappinställningar så du har åtkomst till allt?

jakobsundin:

Om du högerklickar på mappen, trycker på egenskaper, går in på säkerhet, trycker på "redigera.." knappen, väljer användare, kryssar i fullständig behörighet.

Swesim:

Om du högerklickar på mappen, trycker på egenskaper, går in på säkerhet, trycker på "redigera.." knappen, väljer användare, kryssar i fullständig behörighet.

Då får jag fram en ruta som säger: "Ett fel inträffade säkerhetsinformation tillämpades på: C:\WINDOWS\system32  Åtkomst nekad". Kan då bara välja Fortsätt eller Avbryt. Trycker jag på fortsätt så får jag fram en ruta som säger: "Det går inte att spara behörighetsändringar på System32. Åtkomst nekad". 

Navigation

Up one level

Previous page