SE-JEP vid Klippan under Elfborgsbron + film när den lyfter

(1/2) > >>

Alfagrodd:
Av en slump när jag och tjejen var ute å promenerade vid Klippan och Röda Sten så stod SE-JEP där...man var ju inte sen med att fota lite, tyvärr med N95an så kvaliteten kanske inte är den bästa. Här är filmen när den  lyfter 

[ Attachment not found - or removed ]

Hansson:
Snyggt  Vet du vad den gjorde där?

Alfagrodd:

Snyggt  Vet du vad den gjorde där?

Tack..ingen aning faktiskt, möjligtvis så var piloten där för att rasta sin hund som han hade med sig hahaha . Försökte få kontakt med piloten men han var väldigt osocial .

Gud:

Tack..ingen aning faktiskt, möjligtvis så var piloten där för att rasta sin hund som han hade med sig hahaha . Försökte få kontakt med piloten men han var väldigt osocial .

Jo jag har också försökt snacka med honom men han verkar lite degig. Jag är också nyfiken på vad han egentligen sysslar med där under bron, inte första gången jag hört honom ropa på radion att han nyss startat Älvsborgsbron. Han kanske jobbar där.

Alfagrodd:
 Lite degig är rätta ordet ja . Han såg inte ut som en pilot utan mer som en luffare som var ute med sin hund. Blev förvånad när han tog fram nyckeln och släppte in hunden i helikoptern. Gick fram till han och frågade på skoj om jag och tjejen kunde få lift..svaret blev endast ett:Nej. Frågade då om vårt han skulle..svaret blev då endast: Hem. Hahaha, kunde bara skratta åt det. Tror han jobbar på Klippan kulturfastigheter då det står det på helikoptern och att det ligger just där.

Navigation

Up one level

Next page