[LN-RMR] McDonnell Douglas MD-81 - ESNU

(1/2) > >>

JP-:
Tjena FSN!

Jag har nu suttit ett liten kort stund i Photoshop och redigerat en bild som är tagen från när jag hade min pratik på Luftfartsverket Umeå City Airport.
Målet med bilden är att få en liten mer old-school lock och här är resultatet. Bilden är tagen från fältet.

Kommentera gärna!

[ Attachment not found - or removed ]

Jag kan även tillägga att jag har även 1000 bilder från veckan när jag hade praktik där. Det är lite gott och blandat med bilder från brandövning, cockpitbesök, TWR, Super-Puma, ambulansflyg och mycket mer. Det kommer att komma upp en tråd men just nu hade jag inte tid.

Har även ett par bilder från när jag och Andreas Nilsson tog en tur med SE-UCD på Fredagen som var min sista praktikdag. Bilder som både jag och Andreas har tagit.

Som sagt, en tråd inom en snar framtid med lite gott och blandat bilder! 

Ge gärna kritik på redigerade bilden 

/Jonas Persson

Andreazz:
schysst bild! härlig stämning i bilden 

simonbrygg:
Något du ska tänka på är att få bilden rak, blir jobbigt att kolla på den när den är så sne, sen undrar jag vart färgerna tog vägen? Så om du tar och rätar upp den och sen försök att inte ändra så mycket på färgerna, utan gör små ändringar i taget och tänk, hur såg det ut när jag stod där och tittade på det och försök att återställa färger etc efter det. 

nighty142:

Något du ska tänka på är att få bilden rak, blir jobbigt att kolla på den när den är så sne, sen undrar jag vart färgerna tog vägen? Så om du tar och rätar upp den och sen försök att inte ändra så mycket på färgerna, utan gör små ändringar i taget och tänk, hur såg det ut när jag stod där och tittade på det och försök att återställa färger etc efter det. 

Saken var väl att det var meningen att bilden skulle bli lite artistisk, men som du  säger, behöver en uns mer färg 

simonbrygg:

Saken var väl att det var meningen att bilden skulle bli lite artistisk, men som du  säger, behöver en uns mer färg 

Jo men en sne flygbild är inte så artistisk för mig i alla fall och den behöver inte bara en uns utan den behöver färg!

Navigation

Up one level

Next page