Vanhat Mopot, Mp:t ja Fillarit

<< < (45/92) > >>

55-HO:

Tälläinen RojuEnkeli
125 kuutioinen, 2 -tahti, kohtuullisen harvinainen, kai.

En muista kyllä nähneeni ainakaan pysähtyneenä moista   .

[ Attachment not found - or removed ]
http://classic-motorbikes.net/gallery~royal-enfield-classic-motorcycles

Risto

cumulus69:

Ainakin meikäläisellä ylitti outouskynnyksen? Lieneekö siis joku 125 RE / RE2 50-luvun alusta? Flying Flea tuo ei oletettavasti kuitenkaan ole....vai?

Ei ole Flea, eikös ne ollut sota-aikaisia pelejä? Tämän vuosimalli on muistaakseni -60. En pysty tarkistamaan kun rekisteriote on kateissa kotona.
Pitääkö muuten paikkansa, että näissä vanhoissa britti-pyörissä akun plus-napa ottaa maihin kiinni?

Esa

cumulus69:

En muista kyllä nähneeni ainakaan pysähtyneenä moista   .

http://classic-motorbikes.net/gallery~royal-enfield-classic-motorcycles

Risto

Sama pyörä kuin Riston laittamassa kuvassa. Netti on yleensä täynnä kaikkea mutta tästä mallista ei oikeen löydy mitään....

Wanhis:
On kyllä Esalla erikoinen pyörä, minullakaan ei ole minkäänlaista havaintoa, että tuollaisia voisi olla olemassa. Onko siinä pahojakin puutteita tai vikoja? Aiotko ruveta kunnostamaan tätä harvinaisuutta?

Tuo plusmaadoitus voi hyvinkin kuulua asiaan, varmasti täällä siihen osataan vastata. Itselläni oli aikoinaan Anglia jossa oli tuo plusmaadoitus. Saattoi olla yleistäkin noissa Englantilaisissa ajopeleissä. Yritin asentaa siihen autostereoita mutta vaikka kuinka olin varovainen ja koitin eristää ne auton rungosta, niin savuhan sieltä stereoiden sisältä sitten lopulta nousi.

cumulus69:

On kyllä Esalla erikoinen pyörä, minullakaan ei ole minkäänlaista havaintoa, että tuollaisia voisi olla olemassa. Onko siinä pahojakin puutteita tai vikoja? Aiotko ruveta kunnostamaan tätä harvinaisuutta?

Tuo plusmaadoitus voi hyvinkin kuulua asiaan, varmasti täällä siihen osataan vastata. Itselläni oli aikoinaan Anglia jossa oli tuo plusmaadoitus. Saattoi olla yleistäkin noissa Englantilaisissa ajopeleissä. Yritin asentaa siihen autostereoita mutta vaikka kuinka olin varovainen ja koitin eristää ne auton rungosta, niin savuhan sieltä stereoiden sisältä sitten lopulta nousi.

Minun know-how ei riitä itse tekemään täydellistä entisöintiä. Minulle riittää kun olisi ajokuntoinen.

Pyörä on ollut pari vuotta tutun tallissa. Hänen oli tarkoitus saattaa pyörä ajokuntoon mutta erinäisistä syistä homma on venynyt.

Osiakin puuttuu mm. osa hallintalaitteista.
Sähkökaavio olis kiva yllätys, jos sellainen löytyisi.

Laitan pari kuvaa lisää:

Navigation

Up one level

Next page

Previous page