Vanhat Mopot, Mp:t ja Fillarit

<< < (53/92) > >>

55-HO:
Quote

Täällä mennään jo....
 

Ei näköjään sitten sinunkaan alaraajat  kestäny astumista 

  Risto

TOC:
Quote

Ei näköjään sitten sinunkaan alaraajat sitten kestäny astumista 

  Risto


Eei 

Siis tälläinen menopeli on saatava ja äkkiä.    Näyttää olevän myynnissä rajantakana,oliskohan Eestissä.

Tähän voisi laitta beloksen motoorin 

Wanhis:
Huikeaa! Kyllä te olette tehokkaita tiedonhankkijoita

Tuommoinen leposohvalla varustettu invakuljetin se vasta olisi luksusta, yhdellä kädellä vain ohjaltaisiin ja toisessa kädessä olisi jäätelötötterö. Välillä sitten vain pysähtyisin ja ihmettelisin kiireistä maailman menoa, kunnes sitten pikkuhiljaa kiertäisin narun kampiakselin päähän ja kiskaisisin KM3;sen käyntiin . . . pröt . . pröt . . taidanpa ajella satamaan katselemaan laivoja . . . .

susiluoto:
Tuossa Wanderer tehtaan tuotantoa, johtaisko jäljet sylttytehtaalle.

[ Attachment not found - or removed ]


[ Attachment not found - or removed ]

Wanhis:
Aivan . . nimenomaan tuohon tuo KM3 näyttää perustuvan. Tutkin tuota Dnepr moottoripyörätehtaan historiaa. Tämä Saksalainen Wanderer tehdas meni sotakorvauksena Neuvostoliitolle 1946. Aluksi he tekivät tuota kolmipyörää ilmeisesti Wanderer:in valmistamalla moottorilla mutta vuodesta 1947-alkaen omalla vastaavalla kopiolla. Mikäli nyt oikein osasin tulkita tuota venäjästä käännettyä tekstiä.
Näköjään Dnerp tehtaan historia alkaa noista (sota) invaliidikuljettimista. Aivankuin Saksassa tuli vastaavaan käyttöön Messershmid Cabinroller ja sen edeltäjä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page