Widescreen 19"

(1/2) > >>

ekepeke:
Hej!

Jag har idag införskaffat mig en ny dator med skärm. Skärmen skulle vara 19 tum så jag tänkte att då borde det inte vara widescreen. När jag nu plockade upp skärmen såg jag att det var widescreen fick jag problemet med de utdragna panelerna. Finns det någon lösning för detta? Hur gör ni som har widescreen skärmar? Jag flyger PMDG 737 och den verkar inte ha någon widescreen panel.

MvH

Erik

Nic:
Jag kör också med widescreen. Jag har ingen lösning till de paneler som inte är gjorda för widescreen men jag kan säga att man vänjer sig rätt fort 

mgerner:

Jag kör också med widescreen. Jag har ingen lösning till de paneler som inte är gjorda för widescreen men jag kan säga att man vänjer sig rätt fort 

Japp, jag har en 22:a widescreen, och har inga problem med att panelerna är utdragna

ekepeke:
Ok tack bara att vänja sig med andra ord...

Tänkte passa på att fråga en sak till:

I paketet fick jag med ett ATI HD4890 1 Gb. Innan hade jag ett Nvidia 8800gs kort och där kunde man använda Nhancer för att ställa in AA inställningar. Finns det något liknande program fast för ATI

MvH

Erik

jouko:
ATI brukar ha ett eget program för detta som startas automatiskt vid datorstart.
Programmet heter Catalyst Control Center. ALLA inställningar kan göras där.
Vill Du starta Catalyst Control Center från Start menyn så leta efter CCC Advaced i menyerna
eller läta rätt på en röd ikon med text ATI längs ner på på höger sida på skärmen (XP).
/J

EDIT: om det finns några program från andra programmakare för ändamålet vet jag inte.
Jag är nöjd med det som kommer med kortet. Hämta uppdateringarna regelbundet inklusove CCC:
DS

Navigation

Up one level

Next page