FS9 + Vista + IvAp + NVidia

(1/1)

connye:
Just det, det är det jag har och har också ett problem som ingen annan hitills löst.
Kommandot för att visa IvAp panelen är ju Ctrl +F9 (default).
Men..när jag trycker detta kommando dyker EJ panelen upp. Måste trycka Alt för få fram menyraden i FS och sedan välja "show IvAp" !?
Trycker jag sedan Ctrl + F9 försvinner panelen som den ska, men kommer ej fram med kommandot, utan måste gå till menyraden igen.
Bökigt och dessutom stannar ju FS av några sekunder när man trycker Alt och tar fram menyraden.

Anyone?

Conny

Hagrido:

Just det, det är det jag har och har också ett problem som ingen annan hitills löst.
Kommandot för att visa IvAp panelen är ju Ctrl +F9 (default).
Men..när jag trycker detta kommando dyker EJ panelen upp. Måste trycka Alt för få fram menyraden i FS och sedan välja "show IvAp" !?
Trycker jag sedan Ctrl + F9 försvinner panelen som den ska, men kommer ej fram med kommandot, utan måste gå till menyraden igen.
Bökigt och dessutom stannar ju FS av några sekunder när man trycker Alt och tar fram menyraden.

Anyone?

Conny

Hmm.. låter skumt.. Har du provat att byta "hotkey" för att öppna och stänga rutan? Jag gör Ctrl + D för att öppna och stänga samt Ctrl + A för transpondern.
Testa något liknande i Ivap config och se om det hjälper.

Navigation

Up one level