Min första bild på Airliners.net!

(1/2) > >>

alexander96:
Halloj!

Kollade precis min e-mail, och såg till min glädje att mitt foto på J32 Lansen som jag tog under Västerås air show kommit upp på airliners!

Titta gärna på den och säg vad ni tycker!

http://www.airliners.net/photo/Sweden---Air/Saab-J32D-Lansen/1541429/L/&sid=ff00c34208c2df9ac198bd80e6cecc73

fredde_fredde:
Trevligt!

Fick också upp min första bild på Airliners för ett tag sedan.

http://www.airliners.net/photo/Skyways/Fokker-50/1452961/M/

Edit: Såg just att det var ett halvår sedan. Tiden går fort.

Nizmo0:
Grattis till er båda. Själv har jag lagt ner den sidan då den är totalt omöjlig och få in bilder på i mitt tycke. Använder mig av planepictures.com

MVH:Peter

Swesim:
Grattis till första bilden! 

Själv har jag lagt ner den sidan då den är totalt omöjlig och få in bilder på i mitt tycke. Använder mig av planepictures.com

Omöjligt är det inte, men svårt. Jag tycker att det är så överdrivet svårt att få en bild godkänd, man väntar en vecka på att dom ska bli screenade, sen blir dom icke godkända och då tappar man ju liksom bara lusten att ladda upp fler.
Dom flesta använder ju systemkamera vilket gör att kraven på bilden ökar antar jag, alla som använder digitalkamera får det lite svårare då. 
Jag har börjat använda Jetphotos.net, dom har ju mer bilder än Airliners.net!

alexander96:

Grattis till första bilden!  :thmbup:Omöjligt är det inte, men svårt. Jag tycker att det är så överdrivet svårt att få en bild godkänd, man väntar en vecka på att dom ska bli screenade, sen blir dom icke godkända och då tappar man ju liksom bara lusten att ladda upp fler.
Dom flesta använder ju systemkamera vilket gör att kraven på bilden ökar antar jag, alla som använder digitalkamera får det lite svårare då. 
Jag har börjat använda Jetphotos.net, dom har ju mer bilder än Airliners.net!

Jag änvänder en långzooms kamera, och lyckades få upp den här bilden! Men, jag har fått vissa bilder rejectade för att planet inte var på rätt ställe i bilden, för mycket omgivning och sånt.

Navigation

Up one level

Next page