EZ-Scenery, Rwy12, Whisplacer

<< < (5/24) > >>

fly_boy:
Heikki, kääntäminen tapahtuu heading kohdasta.

Tämän ikkunan saat klikkaamalla objektin kohdalla kahdesti.
[ Attachment not found - or removed ]

(Voisiko otsikon muuttaa koskemaan myös Whisplaceria tai tehdä Whisplacerille oman ketjun?)

Wanhis:

(Voisiko otsikon muuttaa koskemaan myös Whisplaceria tai tehdä Whisplacerille oman ketjun?)

Voinhan minä tuon nimen muuttaa, jonkin ajan päästä, jollet sitten pistä itse pystyyn omaa ketjua Whisplacerille. Ei se ainakaan minua haittaa vaikka se ja RWY12 on tässä mukana . . . mitä mieltä muut ovat asiasta?

fly_boy:
Muuta joo vain, ei tarvitse montaa ketjua katsella.

gangst:

Heikki, kääntäminen tapahtuu heading kohdasta.

Thanks, jäi viimeeksi iteltä toi kohta huomaamatta.

fly_boy:
Tämmönen mökki on mulla Sveitsissä 

Maisemissa ei moittimista, vaikka default sceneä onkin. Mökille saapuminen vaatii kuitenkin STOL-koneen tai helikopterin. Jungmannin saa kyllä ilmaan mutta laskeutuminen vaatii erityistä tarkkaavaisuutta. Tankkauspistekin on korjaushangaarin edessä.

Tällä koneella ei ole hankaluuksia laskuissakaan  HB- maalausta en tosin löytänyt. Hangaarin ja mökin väliin parkkeerattu kaksi autoa.

Rannalla on tuulipussi josta näkee tuulen suunnan ohilentoa tehdessä, laiturissa on purjevene ja tilaa on niin veneille kuin vesitasoillekin. Rinteessä on tuollainen pikku potkuri ja tuonne kauemmaksi laiton vielä majakan maamerkiksi. Kiitotie siis tuossa hangaarin ja mökin edestä koko matkan rannalta rannalle. (En ole vielä keksinyt miten saan nurmikiitoradan paikalleen Whisplacerilla)

Vieressä oleva järvi on suhteellisen iso ja vesiliikennettä on paljon. Lintuja bongasin myös tuolla majakan suunnalla (ei tarvinnut lisätä). Lisäksi lähistöltä löytää muutaman lentokentänkin ihan siedettävän lentomatkan päästä.

LSMF 8nm
LSZE 11nm
LSPV 17nm
LSZR 25nm
LSZH 35nm (Zürich, iso lentoasema  )

Navigation

Up one level

Next page

Previous page