EZ-Scenery, Rwy12, Whisplacer

<< < (17/24) > >>

Wanhis:

1. Kuinka vakaa tämä EZ-paketti on? En haluaisi, että vaivalla asentamani FS2004 vaan lopettaa toimintansa tälläisen takia.
Nyt asennettuna jo pari lisäkonetta, mm. Flight 1 C172. Ainahan on riski, että mitä enemmän eri paketteja asentelee, sen
epävakaammaksi vanhahko softa tulee.

Jos minä nyt jatkan vastailua omasta puolestani, voi näihin silti muutkin sanoa sanottavansa.

Ei ole itse Softa kaatunut kertaakaan, sehän on aivan naurettavan pieni ja vaatimattoman näköinenkin. Tuolla ylempänä on kuva EZ-softan työvalikosta . . siinä se on, kaikessa vaatimattomuudessaan. Itse asiassa se on sama kun siinä ilmaisessa esittely-demossakin. Kun tilasin softan ja asensin sen, niin tavallaan "petyin" eikö tässä tule mukana mitään hienoja, koko näytön täyttäviä työsivuja ym.
Mutta ei tule eikä tarvita. Kaikki toimii tälläisenään erittäin näppärästi. Kun tuo työvalikko on noin pieni niin objektien asettelu on helppoa jopa yhtä näyttöä käytettäessä.
Tuohon simun pyörimiseen sujuvasti, vaikuttaa tietysti asennettujen objektien määrä. Helposti tulee laitettua esim. yhdelle kentälle niin paljon lisäobjekteja, että simu rupeaa hyytymään. Kokeilemallahan se selviää, paljonko oma kone jaksaa pyörittää. Noin äkkiseltään kyllä vaikuttaisi siltä, ettei tuossa Ez:ssa ole mitään bugeja joka kaataisi simun, ainakin minulla on toiminut.

2. Vaatiiko koneelta paljon vääntöä?

Itse EZ-ohjelma ei vaadi mitään vääntöä, minulla on ikivanha 3ghz pentium. ja hyvin toimii. Ne itseluodut sceneryt voivat sitten vaatia jotain vääntöä.

3. Minkä näistä nyt sitten asentaisin; Flight 1:n tuotteen, tämän EZ:n vai jonkun muun?

Tuota EZ:taa pääsee testaamaan ilmaiseksi lataamalla sen demon, linkki ensimmäisellä sivulla. Demolla voi tehdä Sceneryjä vain yhden amerikkalaisen kentän ympäristössä. Täysversiossa toimii sitten koko maalilmassa. Noista muista ohjelmista en osaa sanoa mitään.

gangst:
Mites on Jari, onko sulla jotain projektia käynnissä? Kun itsellä on kiinnostus vähän lopahtanut alun jälkeen tuohon whisplaceriin, enkä siis ole moneen viikkoon mitään tehnyt. Saa nähdä sitten iskeekö innostus taas jossain vaiheessa... 

Wanhis:

Mites on Jari, onko sulla jotain projektia käynnissä? Kun itsellä on kiinnostus vähän lopahtanut alun jälkeen tuohon whisplaceriin, enkä siis ole moneen viikkoon mitään tehnyt. Saa nähdä sitten iskeekö innostus taas jossain vaiheessa... 

Kiitos kysymästä . . eipä juuri nyt ole työn alla mitään. Ilmeisesti viikonloppuna taas jotain aloitan. Vielä on auki, että mitä se voisi olla.
Olen nyt melkein pari kuukautta asennellut noita Ruotsin maisemia koneelle ja nyt alkaa Ruotsi moduuli olla pikkuhiljaa valmis.
Laitoin taas Suomen maisemat koneelle ja kyllä on hienoa lentää vaihteeksi Suomessa. Mahtavan näköistä on . . .
Suomen asennuksen jälkeen, EZ-Sceneryn objektivalikkoon " tulla pämähti " paljon uusia objekteja, siellä on nyt Finnairin lentokenttäautoja, Suomalaisia busseja, rekkoja ym. Myös esim. Helsingin objektit tulivat sinne, kuten Hartwall Areena, laivat jne.
Nyt voin asentaa Hartwall-Areenan kaikkiin Suomen kaupunkeihin . . . . . . no, ei nyt vaiskaan . . . . 

Saa nähdä sitten iskeekö innostus taas jossain vaiheessa...
Hyvähän se on pitää välillä vähän taukoa ja ottaa "etäisyyttä" Toivottavasti vielä palaat näihin scenery kuvioihin.

fly_boy:
Onkos kukaan puuhaillut mitään sceneryidensä parissa? Sain itse juuri kipinän taas aloittaa rakentelun. Varmaankin jonkinlainen helikopterikenttä tulee 

Edit

[ Attachment not found - or removed ]

Tankkaus X:n kohdalla

Wanhis:

Onkos kukaan puuhaillut mitään sceneryidensä parissa? Sain itse juuri kipinän taas aloittaa rakentelun. Varmaankin jonkinlainen helikopterikenttä tulee 

Hyvän näköistä! Tuo parkissa oleva helikopteri tekee hyvän säväyksen. Onko se Staattinen objekti, vai pääseekö tuonne oikein Ai-koneilla. Nuo remontissa olevat koneet ovat mielenkiintoisia.

Minulla olisi viikonloppuna tarkoitus mennä asentelemaan siltoja maakuntaan ja meinasin, että jos tekisi siitä tänne jotain juttua, tarkoitus olisi myös koittaa korvata se Raippaluodon silta jollain "tarvike" sillalla se Fs2002:selle tehty ei oikein toimi Fs9:ssä, näkyy kyllä mutta ei "osu" rannalla oleviin teihin. . . . tosin nyt on tullut tuo Lahti photoscenery joka on kyllä tsekattava viikonloppuna . . . sitten olisi mahdollisesti se "Loputon lento Piper J3" avaus/testi-jakson tekeminen. Saa nähdä mikä noista vie voiton . . .

Navigation

Up one level

Next page

Previous page