IVAO+VATSIM: Pilot in Command 2009 -verkkolentokilpailu (5.-9.8.)

(1/1)

VMa:


Suomen virtuaali-ilmailijat ry yhteistyössä Finnair Flight Training Centerin, Hotelli Bonus Innin ja Flight1 Softwaren kanssa toivottavat sinut tervetulleeksi osallistumaan Pilot in Command 2009 -verkkolentokilpailuun CAVOK-leirin aikana 5. - 9.8.2009. Osallistua voit joko VATSIM- tai IVAO-verkoissa, tai kummassakin!

Pilot in Command - Round-trip Europe on jatkoa viime vuonna järjestetylle verkkolentokilpailulle. Tänä vuonna onnella on merkittävä osa kilpailun ratkaisussa, mutta voittajaksi pääsee se joka keksii parhaimman strategian ja osaa hyödyntää kilpailun eri osa-alueet.

Järjestelmä arpoo kilpailijan pyynnöstä aina kolme lentoa kerrallaan eri puolilta Eurooppaa. Kilpailijan tulee lentää kilpailuajan puitteissa nostamansa lennot, joista saa pituuden mukaisesti pisteitä. Lisäksi lennonjohtopalvelusta annetaan lisäpisteitä. Lentojen järjestystä ei ole määritelty eikä myöskään nostettavien lentojen maksimimäärää. Kuitenkin lentämättömistä lennoista sakotetaan kilpailun loppuessa. Taktiikkaa voi siis hyödyntää monella eri tapaa.

Palkinnot ovat loistavat. Voittaja pääsee tutustumaan Finnairin koulutuskeskukseen ja lentämään opastetusti Finnairin huipputason simulaattoreilla. Hotelli Bonus Inn tarjoaa majoituksen koko viikonlopuksi.

Ilmoittaudu mukaan tapahtuman verkkosivuilla www.cavok.fi/pic2009

kille:
Kerrankin todella loistava idea saada hiukan vipinää aikaiseksi verkkolentohommiin 

Yksi kysymys tosin. Minkä vuoksi lennonjohdon paikallaolosta saa lisäpisteitä? Eikö siitä aiheudu se että lennot pääosin lennetään siinä verkossa jossa johtoa yleensä on enemmän, sen sijaan että tekisi buukkauksen ja saisi mahdollisesti johtoa haluamaansa verkkoon?

VMa:
Quote

Yksi kysymys tosin. Minkä vuoksi lennonjohdon paikallaolosta saa lisäpisteitä? Eikö siitä aiheudu se että lennot pääosin lennetään siinä verkossa jossa johtoa yleensä on enemmän, sen sijaan että tekisi buukkauksen ja saisi mahdollisesti johtoa haluamaansa verkkoon?

Kiitos kommenteistasi. Sinänsähän tuolla ei ole merkitystä, millä tavoin lennonjohtopalvelun paikalle saa. Jos tahtoo käyttää haluamaansa verkkoa, voi buukkauksen tehdä ja mahdollisesti saada johtoa paikalle. Tällä halutaan saada hieman kilpailua myös verkkojen välille ja luoda paineita tarjota lj-palvelua mahdollisimman laajalle alueelle kilpailun aikana (-> ei tarvetta vaihtaa verkkoa). Toisaalta - näin myös toivottavasti saadaan puolin ja toisin ihmisiä kokeilemaan myös sitä toista verkkoa.

Tsemppiä kisaan!

Navigation

Up one level