Wilco A320 VS Wilco E-jets

(1/4) > >>

Kerosiini:
Terveeks.

En osannut löytää samanlaista aihetta, joten loin uuden aiheen. Eli, kun joskus pääsen koulutuksesta pois, pitää valita kumman lentokoneen ottaa A32S vaiko E170/E190. Nytpä siis kipuran kysymyksen esitän; kumpi wilco on realistisempi (eli lähempänä oikean elämän vastakappaletta?) Vaikkei kukaan teistä tuskin ole kummallakaan oikeassa elämässä lentänyt, mietin silti kummassa on vähemmän bugeja, kumpi toimii aidommin, jne.

Vastauksia.

Pona:
Molemmat omistan, ja Emppu on mielestäni se paras niistä. Bugeja on Wilcon Embraereissakin, mutta ei kuitenkaan niin paljon kuin Busseissa. Se oli syy miksi valitsin Embraerin, ja hyvä valinta oli.

//P.L

Kerosiini:
Jahas. Tilanne 1-0 embraerin hyväksi. Bussikuskit, puolustakaa lussuanne.

Patinen:
Eipä ollut ainakaan minulla valinnanvaraa konetyypissä, Henri varmaankin päättää puolestasi jos E70/A32- kuskien jakauma on liian epätasainen

Kerosiini:

Eipä ollut ainakaan minulla valinnanvaraa konetyypissä, Henri varmaankin päättää puolestasi jos E70/A32- kuskien jakauma on liian epätasainen

Tilanne Osasto 4:ssä 5-6, A32S hyväksi. Tuskin liian epätasainen, etten itse saisi omaa konetyyppiä valita. Vaikka ei minulla kumpaakaan vastaan mitään ole, mutta olisi hyvä valita parhaiten toimiva vaihtoehto.

Navigation

Up one level

Next page