Någon som vill köpa Trackir 5 inkl. TrackClip Pro?

(1/2) > >>

nickricci:
Hej!

Är det någon som är sugen på att köpa:

Trackir 5 inkl. TrackClip Pro? (kostade 1599:- + 429:-)

Anledning till att jag skall sälja är att datorn orkar inte VC i Maddog 2008.

Bra grejer är det iallafall. Kvitto finns!

Hör av Dig om du är intresserad!

kitte:
För de som inte testat TrackIR så är det enligt mig en helt fantastisk mackapär som tillför en helt ny dimension till flygande - i synnerhet om man flyger småplan för den spatiala uppfattningen, men även för större trafikkärror när man går igenom checklistorna/panelerna. Nu vet jag inte vad Nicklas vill ha betalt men begär han ett rimligt pris så tycker jag absolut att någon måste hugga! Själv har jag en gammal TrackIR3 som jag skall byta ut till en 5:a, men då jag gör det genom firman så får jag en del...ahem...skattemässiga fördelar.

Deputy_1:

Själv har jag en gammal TrackIR3 som jag skall byta ut till en 5:a, men då jag gör det genom firman så får jag en del...ahem...skattemässiga fördelar.

Får mig spontant att tänka på Greger i Nilecity, när han är i porrfilms butiken och skriver upp allt som "brandmateriel" (vem minns inte "Utan tvillingar i Düsseldorf") 

Annars skulle jag själv vara sugen på just denna Trackir om jag inte skulle slanta upp för den nya iphone´en. Så min Trackir 3 får duga ett tag till.

nickricci:
Vill påpeka att den endast är 1 vecka gammal...helt ny med andra ord. Jag hade uppdaterat datorn en del, men den orkade inte hela vägen med Maddogen i VC iallafall. Borde givetvis kollat detta först...men, men...ibland köper man och sedan tänker man

Rimlig peng...ja, jag tycker att 1300:- för allt inklusive frakt är mycket rimligt om man har funderat på att handla en Trackir.

Så det är bara till att höra av sig om man är intresserad!

Nu börjar detta likna en säljsajt och det var inte meningen. Tänkte bara att det fanns någon som kanske ville göra ett klipp!

kitte:
Nicklas,

om du kan tänka dig att skicka till Åland (jag betalar extrrakostnaden för att skicka hit) så kan jag köpa det av dig! Tydligen är grejerna så pass mycket billigare i Sverige än här i Finland att det ändå lönar sig för mig. Hör av dig via PM om du är intresserad!

Navigation

Up one level

Next page