Kunna se atc IVAO på en skärm?

(1/3) > >>

nickricci:
Jag har endast 1 dator skärm. Vad jag vill är att hitta en sida på internet som visar precis som IVAO Eye, alltså jag kan se vilka ATC positioner som bemannade.

Ett program jag laddade hem så kan jag se TV under flygningen etc, och det går även att surfa. Så hade man kunnat surfa in på den sidan, så hade man kunnat förbereda sig bättre när man flyger online.

Hur gör Ni andra när Ni flyger online?

alxXx:
Jag flyger aldrig i fullskärm utan i fönsterläge. Man tappar ändå inte speciellt många pixlar och det är praktiskt att kunna göra annat på datorn samtidigt.

mgerner:
Jag förstår inte riktigt hur du menar. Om det är så att du flyger i fullskärm är det ju bara att tabba ner och öppna upp IVAE? För jag antar att det är det som är ditt problem, att du kör fullskärmsläge?

Jag flyger aldrig i fullskärm utan i fönsterläge. Man tappar ändå inte speciellt många pixlar och det är praktiskt att kunna göra annat på datorn samtidigt.

En till fördel med det är att det drar mindre kraft av datorn, så som jag upplever det iaf.

nickricci:
Kör fullskärmsläge. Håller inte på att tabbar under flygning. Anlednignen till att jag installerat programmet som man kan se tv på är att man kan se väder och annan flyg information.

Joel:
Skulle också vilja köra i fönster men när jag startar en flygning blir hela eller delar av fönstret svart och jag måste öppna något i menyn och sedan stänga ner igen för att allt ska bli normalt. Sen hänger sig simulatorn efter ett tag också. Det senare kanske kan bero på UT eller W&F?

Navigation

Up one level

Next page