Dell Dimension 9200 tillräcklig?

<< < (5/5)

Henrik.H.:
Gillar den här bilden skarpt.
[ Attachment not found - or removed ]

Antar att det är en kombination av GE pro och UT Europe som gör denna fina miljö med all belysning på marken.

Om det nu är så, så har jag också bla dom två tilläggen men får liksom inte ultimate terrains lampor att fortsätta lysa när jag kommer upp en bit i luften. Står jag på banan och kollar runt omkring kan det vara fullt av sådana fina lampor från städer i närheten, men så fort jag kommer upp en bit så försvinner de flesta, kan vara några få kvar här och där på delar av vägar men de blinkar oftast och omväxlande syns och försvinner. Har ju sett andra screens med UT Europe där det också är fullt av lampor längs alla vägar även när man är i luften.

Vad kan det bero på att mina försvinner? har testat att lägga UT lights lite olika i scenery library, men ingen skillnad.

Henrik.H.:

Antar att det är en kombination av GE pro och UT Europe som gör denna fina miljö med all belysning på marken.

Om det nu är så, så har jag också bla dom två tilläggen men får liksom inte ultimate terrains lampor att fortsätta lysa när jag kommer upp en bit i luften. Står jag på banan och kollar runt omkring kan det vara fullt av sådana fina lampor från städer i närheten, men så fort jag kommer upp en bit så försvinner de flesta, kan vara några få kvar här och där på delar av vägar men de blinkar oftast och omväxlande syns och försvinner. Har ju sett andra screens med UT Europe där det också är fullt av lampor längs alla vägar även när man är i luften.

Vad kan det bero på att mina försvinner? har testat att lägga UT lights lite olika i scenery library, men ingen skillnad.

Det verkar vara löst nu faktiskt. Det var scenery library som strulade till allt. Installerade om UT. När man installerar det så lägger det ju till sig automatiskt i scenery library, men den gör inte det direkt liksom, utan det krävs att man typ startar upp en flight, avslutar, går in i UT-inställningarna, fixar det man vill och sen kommer det med i listan. Typ så i alla fall.

Jag har varit för ivrig och trott att det direkt när jag startat FS första gången efter installation så ska det ligga där, vilket det ej gjort. Så jag har lagt till det manuellt. Nu gjorde jag inte det, utan lät det lägga till sig själv i listan. Så nånstans där tror jag problemet låg för mig.

Nu syns mycket mer lampor, bara det att de många blinkar rätt mycket fortfarande. Det kanske löser sig med nytt grafikkort, vilket jag tänkt skaffa.

Navigation

Up one level

Previous page