XP vs Vista

(1/2) > >>

SAS1148:
Hej.
Jag har XP 32bit nu och funderar på att skaffa Vista 32bit. Då är frågan. Hur fungerar FS9 och dess tillägg i Vista? Ska jag kanske skaffa Vista 64bit istället för 32bit eller vad är det bästa och vilket kommer fungera bäst. Kommer jag tjäna något på att byta upp mig till Vista eller är det bara pengar i sjön?

//Axel Westermark

Putte:
varför inte vänta en månad och skaffa windows 7? om du behöver x64 versionen beror på i hur mycket ram-minne du har. 4gb eller mer så skall du ha x64 versionen men inte annars. Priset på x64 och x86 är det samma och nyckeln också, så skaffar du mer ram så kan du alltid uppgradera till x64 senare, såvida du har en installations skiva med x64 på som du säkert kan få låna utav någon.

SAS1148:

varför inte vänta en månad och skaffa windows 7? om du behöver x64 versionen beror på i hur mycket ram-minne du har. 4gb eller mer så skall du ha x64 versionen men inte annars. Priset på x64 och x86 är det samma och nyckeln också, så skaffar du mer ram så kan du alltid uppgradera till x64 senare, såvida du har en installations skiva med x64 på som du säkert kan få låna utav någon.

Allt det där kan jag. Det som är frågan mer är hur Vista fungerar med FS9. Det är det som först och främst är det som avgör om det ens ska övervägas. Men tack för svaret

//Axel Westermark

Putte:
ja det fungerar. Men tycker ändå att man är fel ute om man satsar på vista istället för win 7.

SAS1148:

ja det fungerar. Men tycker ändå att man är fel ute om man satsar på vista istället för win 7.

Må så vara. Men vet du att FS9 kommer fungera till Windows 7? Det är ju också en fråga. Vad som fungerar till vad.

//Axel Westermark

Navigation

Up one level

Next page