GARMIN GNS530 projekti

(1/8) > >>

JylhaMi:
Terve taas kaikille,

Olen hieman ajatellut tehdä tuosta gepsusta kaupallisen tuotteen, kattaakseni hieman kuluja joita on kertynyt.
Eli rakenne: päälimmäinen levy kaiverrusmuovia 1mm, sen alla 2mm alumiininen tukilevy, siinä kiinni itse piirilevy jossa rotaryt ja napit kiinni.
Näyttöpaneeli 5" VGA on siinä välissä, seuraavaksi muoviholkit väliin ja näytön piirilevy, sen perään vielä 1-2mm muovilevy suojaksi.

Tarvitaan lisäksi:
-Leo Bodnarin BU0836X USB-kortin, jolla tosin saa myös analogi kanavat ja lisää nappituloja.
-Reality Xp GPS softa.
-Näytönohjain jossa TV out.

Voisin tarjota foorumilaisille eri versiota pelkästä piirilevystä aina plug and play valmiiseen settiin.
Myös ulkomaan eläville ajattelin tarjota, mutta vain valmista mallia.

Tuleva piirilevy, näppäimille ja rotaryille taustavalaistus valmius, valkoiset täplät ovat läpireikiä jolla piirilevy tulee tukevasti etulevyyn:

Levy piirretty ELMA:n tuplarotaryille joihin saa helposti nätit nupit:

tatez:

Entäpä hinta? Esimerkiksi plug&play tyyppinen hardwaren osalta? Sisältäen BU0836X USB-kortin.

-t

Transisto:
Toivottavasti löydät asiakasystävällisen pakettihinnan, että tämä tuote löytäisi mahdollisimman monta käyttäjää,
vrt. Simkitsin ryöstöhinnat.

JylhaMi:

Entäpä hinta? Esimerkiksi plug&play tyyppinen hardwaren osalta? Sisältäen BU0836X USB-kortin.

-t

Moro Taito

Valmis Plug and Pray malli ilman softaa tulisi kustantamaan noin 400-425€

tigert:
Mä joskus mietin että jos ton piirilevyn kiinnittää etupaneeliin "spacer"-muttereilla (niitä 8mm tms pitkiä millä paneelin saa sopivalle etäisyydelle nappien kannalta) niin tuon gepsin "ulkoreunuksen" saa kätevästi siistiksi niin, että ottaa sentin siivun mustaa auton sisäkumia tai erkkaa ja laittaa sen spacereiden päälle koko härvelin ympäri.

Hankala selittää, toivottavasti hoksasit..

-t

Navigation

Up one level

Next page