PanAM-Airways

(1/2) > >>

Oswald:
PanAM Airways on ensimmäinen IVAO:n reikisteröitynyt suomalainen virtuaalinen lentoyhtiö joka on perustettu toukokuussa 2009. Perustajana toimi saksalainen IVAO-aktiivi Tebin Ulrich yli puolen vuoden suunnittelun jälkeen. Yhtiön tavoitteena on saada legendaariset rautalinnut takaisin taivaalle tunnetuille reiteille. Yhtiömme lentää vanhoja Pan-Amin reittejä ja niiden lisäksi tarjoamme lukuisia uusia reittejä ympäri Eurooppaa ja Pohjois-Amerikkaa. Pääkenttinämme toimivat JFK, Berlin Tegel, London Heathrow ja tietenkin Helsinki-Vantaa. Laivastomme on päivitetty versio Pan-Amin alkuperäisestä laivastosta, sisältäen myös vanhoja klassikoita kuten Boeing 747-200 ja DC-10 laajarunkokoneet.

Monipuolinen laivastomme koostuu nykyisellään seuraavista koneista:
   -B707-300
   -B727-200
   -B737-200/400/800
   -B747-200/200F
   -DC-10
   -MD-11/F
   -EMB-170/190

Laivastoa tullaan päivittämään tarpeen mukaan.

Lentäminen uudessa yhtiössämme on vapaata ja langetettuja vuoroja ei ole. Jokainen lentäjä vastaa itse lentojensa varaamisesta, suorittamisesta ja raportoimisesta. Näin pystymme tarjoamaan jokaiselle mahdollisuuden lentää juuri niin paljon kun oma elämäntilanne sallii. Toivomme lentäjiemme kuitenkin lentävän vähintään yhden lennon kuussa, passiiviset lentäjät tullaan erottamaan parissa kuukaudessa.

Haluamme tarjota uusille piloteille mukavan, rennon ja ennenkaikkea nuorekkaan ilmapiirin, sekä tarjota kokonaan uusia kokemuksia virtuaali-ilmailun taivaalla. Tarjoamme vaihtelevia lentokohteita jatkuvasti päivitettävän reittilistamme kanssa, näin pystyt valitsemaan reittejä lempikentillesi. Tavoitteenamme on saada uusia pilotteja mukaan toimintaamme ja näin mahdollistaa kattavan lentoverkostomme toimivuuden!

Tarjoamme myös:
   - Pienen tarvittavan lentokoulutuksen koneisiin
   - Pilottien Intranet -palvelun
   - Halutessasi sähköpostin muotoa nimi@panam-airways.com
   - Oikeat lentokoneiden materiaalit
   - Tekstuurit (maalaukset) laivastoomme

Vaadimme hakijalta:
   - Vähintään 17 vuoden ikää
   - Vähintään yhteensä 300 tuntia IVAO:ssa (lennot+atc)
   - Tarpeeksi aikaa pystyäkseen lentämään edes yhden lennon kuukaudessa
   - Valmiudet ja kyky lentää edes yhtä laivastomme konetta
   - Tarvittaessa suoritamme myös nk. pääsykoelennon
   - Toimivan headsetin

Toivomme myös hakijan olevan aktiivinen ja oma-aloitteinen, nopeiden ja vaativien päätösten tekeminen on lentäjänä tärkeää. Arvostamme myös sosiaalisuutta, sekä aktiivisuutta omien näkemysten tuomisessa johdon korviin ja silmiin, näin takaamme yhtiön jatkuvan kehittymisen ja paremman ympäristön luomisen henkilökunnallemme. Myös internetohjelmoimisen taidot katsotaan eduksi hakemusta tehdessä.


MTL -malli laivastostamme ei ole vielä ladattavissa, mutta teksturet on lähetetty IVAO:lle ja MD-11 on ladattavissa seuraavassa MTL -päivityksessä syyskuun lopussa.


Vatsimissa toimii myös yksi PanAm VA, mutta haluamme tarjota vastaavan yhtiön IVAO:n taivaalla ammattimaisemmin ja realistisemmin kuin ennen.

Hakemuksen voit täyttää osoitteessa www.panam-airways.com/
Pahoittelemme sivujemme keskeneräisyyttä, mutta yritämme saada sivut valmiiksi lauantaina 12.9.2009.

Tiedusteluihin myös virka-ajan ulkopuolella (ei puhelintiedusteluja) vastaavat

Tebin Ulrich: t.ulrich@panam-airways.com
Jukka Vuopala: j.vuopala@panam-airways.com

Ystävällisin Terveisin

Tebin Ulrich & Oskari Nykänen

Assiini:
Hienoa kundit IVAO-Finlandin puolesta onnea ja menestystä hankkeelle!

Risto

Oswald:
Quote

Hienoa kundit IVAO-Finlandin puolesta onnea ja menestystä hankkeelle!

Risto


Kiitoksia Risto! Onnea ja uusia pilotteja tarvitaan aina!

B-7-5-7:
Tämähän kuulostaa mahtavalta... melkein. Koko projekti on minusta monen hatunnoston arvoine yms yms yms (kehuja riittäisi mutten jaksa kirjoittaa) mutta yksi asia mietityttää hiukan... Tai kaksi itse asiassa.

Ensimmäinen asia on tuo 300h IVAO tunteja. Se kuulostaa minusta liian paljolta. Esim 150h kuulostaisi mielestäni realistisemmalta. Ottakaa huomioon, että kuka tahansa voisi haluta liittyä tuohon. Siis kukatahansa missäpäin maailmaa tahansa. Sitten hänet hylätäänkin koska hänellä on "vain" 200h IVAO tiimaa.

Noh. Tuo nyt ei ole kaikkein tärkein asia.

Nyt tulee se asia, josta antaisin ison miinuksen. Vaaditte vähintään 17 vuoden iän. Syystä että? En näe järkeä tuohon. Tuo tarkoittaa, että 15 vuotias, yli 350h lentänyt, ei saisi liittyä VAhanne. Syy? Onko alle 17 vuotias jostain syystä liian nuori liittymään VAhanne? Ja jos on, niin miksi ihmeessä? Tähän haluaisin selityksen. Ja hyvän sellaisen.

ALind:
Quote

Nyt tulee se asia, josta antaisin ison miinuksen. Vaaditte vähintään 17 vuoden iän. Syystä että? En näe järkeä tuohon. Tuo tarkoittaa, että 15 vuotias, yli 350h lentänyt, ei saisi liittyä VAhanne. Syy? Onko alle 17 vuotias jostain syystä liian nuori liittymään VAhanne? Ja jos on, niin miksi ihmeessä? Tähän haluaisin selityksen. Ja hyvän sellaisen.


Tebin mainitsi (mm. ivaofoorumeilla), että asialle on yksiselitteinen vastaus. 17v iässä on taitotaso lentämisen suhteen hieman parempi kun esim. 14v iässä (toki poikkeuksia löytyy.) ja koska he eivät tarjoa minkäänlaista ruohonjuuritason koulutusta lentämiseen, vaan tarkkaa nippelitietoa laivastonsa koneisiin, on tämä ikärajoitus laitettu.

Poikkeuksia toki tehdään jos lentäjätaitonsa pystyy todistamaan.

Tämä kaikki Tebinin suusta. Tulipas huonosti muotoiltu kokonaisuus, mutta toivottavasti ymmärrät asian ytimen.

Navigation

Up one level

Next page