Idea nimeltä: Loputon lento . . .

<< < (25/29) > >>

AmiGo98:

Ja lp-kisanhan voisi aloittaa samaan aikaan oikean kanssa, tosin ennen sitä voisi olla hyvä ajaa kohtuullisessa määrin treenilegejä, jotta kaikki on vireessä

Mutta jos jengiä siihen aikaan ajelemassa oikeilla lentsikoilla

Wanhis:

Totta. Tuon yhden välin voisi kyllä lentää MDllä kyllä...Jaksaisiko joku tehdä PMDG MD11lle Nordic LL Cargo-paintin Ai niin, neuvottelen firman kanssa siitä, että kisan pääpalkintona olisi vapaavalintaisesti joko koululento oikealla koneella opettajan kanssa tai muita ilmailutuotteita Miltä kuulostaa?

Taitaisi puntit ruveta tutisemaan jos pitäisi oikean koneen puikkoihin hypätä, ainakin näin vanhalla ukolla!

Kuulostaa hauskalta tuo PMDG MD11 Nordic-LL Gargo-paintti! Idean alkuaikoina oli itseasiassa aikomus perustaa erillisiä "jaoksia" missä lennettäisiin isommilla koneilla mutta minua ei sittemmin kiinnostanut paisuttaa tätä juttua siihen suuntaan, taisin jopa vastustaakin laajenemisyrityksiä. Kiinnosti vain simuloida pientä köyhää, muutaman koneen kerhoa jonka paimentamisessa ei olisi liikaa työtä.
Eipä silti, etteikö asiasta edelleen voisi keskustella ja ideaa kehittää mikäli jotain kypsiä ajatuksia siitä on esittää ja löytyy asian osaava johtaja tälläiselle jaokselle. Ihan niin vain se ei mene, että "hankitaan kerholle MD-11"  Ihan "hupimielessä" toki voisi heittää keikan MD-11:sella Nordic-LL paintilla.

Mutta jos jengiä siihen aikaan ajelemassa oikeilla lentsikoilla Cheesy

Tai voihan se olla juuri päinvastoinkin, eli ei ole rahaa lentää oikeilla koneilla niin mennään sitten simulla!

Teemuxs:

^^^^totta

Jos siinä on noin kymmenen legiä. Yksi legi noin kahdessa-kolmessa päiväss(välisää voi tulla jopa viikon taukoja) eli arvelsinin sen menevän kolmessa-neljäsää viikossa ilman mädäriä. Jos pakataan cessna mädärin kyytiin, niin menee varmasti alle 2-3:n viikon aikana.

Minä voin ilmoittautua siirtämään Mooneyn mädärillä Cap Verdelltä Suomeen, kun Cap Verdellä sitä baanaa ei ole pituudella pilattu 

Kuulostaa hauskalta tuo PMDG MD11 Nordic-LL Gargo-paintti!

Tulossa....

J Ahponen:
Miten olis jo lentokerho ei hankkisikaan mädäria omakseen vaan käyttäisi jotain vuokrattua mädäriä, johon sitten vaan lätkästään LLNordicin tarrat. Luulen kuitenkin ettei annetaisi kokonaan maalauttaa vuokrakonetta jonkin suomalaisen "pikkuräpistin" kerhon väreihin  . Kuitenkin kuten Vanhatupa sanoi niin tarkoitus olisi simuloida köyhää lentokerhoa, joten vuokraus nyt tulisi sinänsä suhteellisen halvaksi. Tämäkin vain ehdotuksena  .

OH-TDI:

Minä voin ilmoittautua siirtämään Mooneyn mädärillä Cap Verdelltä Suomeen, kun Cap Verdellä sitä baanaa ei ole pituudella pilattu 

Ja jos Kokkoselle sopii sinä voit tulla jump seatilla Kap Verdelle Mädärin kyydissä ja minä lennän sinne? Sopisiko näin?

Henkka

Navigation

Up one level

Next page

Previous page