Idea nimeltä: Loputon lento . . .

<< < (9/29) > >>

Wanhis:
Mikolla mielenkiintoisia ehdotuksia . . eli: " Lentokerho Simulaattori " miksei noinkin. Olisi joku Rahastonhoitaja joka istuisi rahakirstun päällä ja laittaisi jäitä hattuun yltiöpäiselle varustelulle. " Konevastaavat " jotka sanoisivat koska kone pitää viedä huoltoon, katsastuksiin jne.
Voisihan tuo olla hauskaa mutta minä en taida viitsiä ruveta tuota viemään noin pitkälle. Tietysti jos olisi kiinnostuneita homman tekijöitä, niin mikäs siinä, ainakin minun puolesta.
Minulla oli mielessä myös tuommoinen "tyvestä puuhun noustaan" juttu, eli ei heti kaikkia herkkuja käyttöön, eikä se olisi tuolla kuvankaappauksissa kovinkaan hyvän näköistä jos siellä olisi heti siellä listan alussa esim. 6 kpl loputon lento sarjaa.

Tuosta Mooneysta:  se voisi olla ihan hyvä. Siitä Cessnasta ei ole vielä nimiä papereissa joten ei sitä ole pakko ostaa. Fs9:ssä on Mooney defaulttina onkos sitä Fsx:ssä?  Tuolla hyllyssä olisi myös Carenadon Mooney, muistaakseni se käy myös Fsx . . hetki katson . . . . juu näyttää käyvän.

fly_boy:

olisi heti siellä listan alussa esim. 6 kpl loputon lento sarjaa.

Tuosta Mooneysta:  se voisi olla ihan hyvä. Siitä Cessnasta ei ole vielä nimiä papereissa joten ei sitä ole pakko ostaa. Fs9:ssä on Mooney defaulttina onkos sitä Fsx:ssä?

On defaulttina, taitaa jopa olla myös lasiohjaamolla varustettukin versio

B-7-5-7:
Lasiohjaamolla varustettu versio on defuna vain FSX Deluxessa.

Jukka: Laitoin asiasta YVtä.

PerttiLode:

.
Minulla oli mielessä myös tuommoinen "tyvestä puuhun noustaan" juttu, eli ei heti kaikkia herkkuja käyttöön, eikä se olisi tuolla kuvankaappauksissa kovinkaan hyvän näköistä jos siellä olisi heti siellä listan alussa esim. 6 kpl loputon lento sarjaa.

Mennään vain tälläi alussa, eikä kerätä rojua nurkkiin, tämmösissä hommissa ruukaa 80% porukasta kyllästyä ennemmin tai myöhemmin.
Värkkää vain Jari siihen Wilgaan se AP jos vain saat sen sinne jollain tavalla. se olisi hyvä olemassa, kun semmoinen kuitenkin on niin miksei sitä voisi käyttää.

B-7-5-7:
Tuo Mikon ehdotus "Lentokerho Simulaattorista" kuulostaa ainakin omaan korvaan erittäin hyvältä. Että olisi joku yhdessä sovittu budjetti, josta vähennettäisiin sitten kaikki laivastokulut kuten koneiden hankinta, huolto yms. Suurin osa polttoainekuluista taasen sitten korvattaisiin laivaston käyttömaksuilla. Sitten voisi tietenkin olla joku ns kalustovastaava, joka huolehtisi kalustohankinnoista (yhdessä jäsenten kanssa tietenkin, muuten homma olisi epäreilua) ja koneiden huollosta.
Hän myös kävisi sitten koelentämässä uudet koneet ennenkuin ne hankitaan kerholle.

Tällainen järjestely kuulostaisi kivalta. Mutta toisaalta jos heti laitetaan tällainen show pystyyn niin ei siitä iha hyvää tule. Parempi edetä kuitenkin pikkuhiljaa. Mutta laittakaapa mietintämyssyihinne tämä asia. Ja kommentoikaa tätä ideaa.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page