FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.09.17, 23:15

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Maisema- ja lentokonesuunnittelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  DX9 tekstuurien muuntaminen DX10 yhteensopiviksi?
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: DX9 tekstuurien muuntaminen DX10 yhteensopiviksi?  (Read 800 times)
Kalle Heinonen
Offline Offline

Posts: 1426
Date Registered: 04.09.05

WWW
DX9 tekstuurien muuntaminen DX10 yhteensopiviksi?
« on: 03.10.09, 18:15 »

Moro!
Minulla on ongelmaa Cloud9:n Bergen FSX sceneryn kanssa, joka ei ole DX10 yhteensopiva. DX10 tilassa rakennusten alpha channelit on keturallaan, kuten kuvasta näkyy. Muuten kaikki on OK ja DX9 tilassa ongelmaa ei tietenkään ole. Cloud9:n puolelta ei kuulemma ole aikomusta tehdä scenerystä DX10 yhteensopivaa, joten ajattelin jos itse kokeilisin tehdä tekstuureille jotain.

[ attachment removed / expired ]

Haluaisin tietää miten DX10 yhteensopivat tekstuurit eroavat DX9:n tekstuureista (tiedostomuodoltaan ja rakenteeltaan) ja onko DX9 tekstuurien muuntaminen DX10 yhteensopiviksi mahdollista "kotikonstein"?

ToniH22
Former member
Re: DX9 tekstuurien muuntaminen DX10 yhteensopiviksi?
« Reply #1 on: 04.10.09, 09:01 »

Tiedän yhden ohjelman jolla onnistuu, mutta se on maksullinen. Eli Addon Converter, sillä saa muistaakseni muutettua ainakin tekstuurit yhteensopiviksi yms.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1