Loputon lento: Piper J3

<< < (33/56) > >>

Wanhis:
Mahtava lento takana tuolla Piperillä, kiitokset muuten kaikille jotka urakkaan ovat osallistuneet. Nyt jännittää minne Piperi jatkaa tuosta eteenpäin. Vähän kyllä tuntuu siltä, ettei sitä Suomessa vähään aikaan nähdä . . . kenpä sen tietää . . .
Toisaalta olisihan tuo kone parempi lennellä tuolla etelän lämmössä, eikös tänne suomeen luvattu ensi viikoksi hirmuisia pakkasia.
Pitääpä muuten tallentaa nuo tähänasti lennetyt lennot. Mikäli joku muukin niitä haluaa tallennella, niin voisin mainita, että Internet Explorer selain tallentaa myös kuvat täältä foorumilta. Firefoxilla eivät kuvat tallennu.

nicolaine:
Joo ei löydykkään aikaa mun varaukselle
Seuraava lento vapaa.

jsandhol:
Varaan seuraavan.

jsandhol:
EKYT (Aalborg) -> EFKU (Fur)

Keli oli huono, juuri ja juuri tuli VFR -lupa. Se J3-etikettinen votkapullo auttoi ja lennonjohtaja Karsten Dubbelgiggel antoi kun antoikin luvat. Jäi torniin sanoen: "Mä korkkaan tän nyt, paskat mä mitään kun muut on joululomilla." Tornin taajuudelta kuulin vielä hetkeä myöhemmin: "All aircrafts cleared to land any runway anywhere *glug-glug-glug-aaaah*". Pahoin pelkään että tästä tuli Karstenin viimeinen työpäivä... Noh, me kuitenkin päästiin Heidin kanssa matkaan kohti Karvaa.

01. Kettumainen keli tiedossa

02. Reitti ainakin on helppo, ei voi eksyä

03. Rullaillaankos

04. Route-8

05. Say mmmm for Milk and (a) Cookie

06. Heidi, tuo wanha luiskaohta

07. Kuruising

08. Arskakin välillä näyttäytyy

09. Kenttä spotattu, alatuuleen laskukiekalla

10. Weeeeeeeeee... Sisään laskee hän

11. Osu ja uppos - tai siis ei uponnut

12. Sitten vielä ovet lukkoon, luiskaotsa kainaloon ja eikön mänöx

Soittivat poliisista perään Fur:iin. Kysyivät huomattiinko lennonjohtajan käytöksessä mitään erikoista. Sanoin ettei niin mitään, meidän mielestä Karsten, eli Spirit-Kalle niin kuin me sanotaan, on hyvä tyyppi eikä mitenkään voisi käyttäytyä huonosti.

Kreeta:

Komeat kuvat, mutta taitaa olla EKFU eikä EFKU koska Kuopioon ei tuolla rotiskolla ihan ilman välilaskua tuolta Tanskasta räpelletä 

Eikä tuo päämääräkenttä paljoa Kuopiota muistuta.

Hienot kuvat, arvatkaas harmittaako kun en pääse Mustangilla lentelemään, ilmaiskoneilla sentään mutta se alkaa vähän tylsistyttämään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page