FSnordic.net tietoturvasta (OLI: Lentoyhtiöuutisia - Finnair)

(1/1)

Ertsu:
Eilen merkitsin tämän fsnordic.net -palstan turvalliseksi ja heti tuli roskapostikansioon kaksi englanninkielistä mainosta. Lieneekö jotain yhteyttä vai vain sattumaa ? Miksi tämä on erotettu flightforumista ?

juksii:

Eilen merkitsin tämän fsnordic.net -palstan turvalliseksi ja heti tuli roskapostikansioon kaksi englanninkielistä mainosta. Lieneekö jotain yhteyttä vai vain sattumaa ? Miksi tämä on erotettu flightforumista ?

Minulle ei ainakaan ole tullut mitään roskapostia fsnordicin takia. Luulen että sattumaa.

Ja historiatietona FsNordic oli ensin ja Flightforum sitten erotettiin tästä jotta "oikeille" lentäjille ei tule mielipahaa simulaattoriosiosta. 

sami:
Kenenkään palstan jäsenen sähköpostiosoite ei näy ulkopuolisille, tai edes toisille rekisteröityneille jäsenille. Ellet itse kirjoita sitä tähän viestin tekstikenttään.. (Hotmail/windowslive jne sähköpostit ovat spammimagneetteja muutenkin..)

Ja FF ja FSN ovat eri osioita koska tarkoitus on tarjota erilaista sisältöä eri käyttäjäryhmille. Historiallisista syistä foorumi on kuitenkin yhteinen molemmilla sivustoilla.

Navigation

Up one level