Projekti: OH-NAS

<< < (9/10) > >>

tigert:

oon lukenut tuon omasta mielestä taitaa vika olla tuossa kortilla olevassa piirissä taitaa vuotaa jotenkin noitten g.pisteitten välillä .

Eli tilanne on jos mulla on g1 ja 8 nnappia niin 1 napista syttyy oikeen pelinappi 1 windowssissa mutta myös seuraavan rivin  eka nappi , mutta jos pidän tota 1 n appiapohjassa ja painan nyt 2-8 nappuloita silloon ne pelittää oikein ja kun silloin tuo 1 nappiki n vapauttaa  sen väärän rivin napin kun joku muu on painettu alas.

Otas kuva sun viritelmästä niin saattaa toiset silmäparit huomata jotain mitä ei itse ole hoksannut?

- T

Nasty76:
no ewn viitti kuvaa ottaa kun kytken esim joy nappi 1 sen , g1 pisteeseen niin winkkarissa syttyy 1 ja  9 nappi . Nyt jos kytken joy 2 ja g1 niin jos painann niitä erikseen niinsyttyy 1 ja 9 ja vastaavasti 2 ja 10 nappi windowssissa , nyt jios pidän ykkös napin pohjassa ja painan 2 nappia niin nyt syttyy pelkkä 2 nappi ja myös pelkkä ykkös nappi

Jalmari:
...onko sulla useita johtoja kytkettynä..
vai

kokeilet linjaa erikseen?

pelkillä johdoilla vai onko joku kytkin välissä.

Nasty76:
pelkillä johdoilla ja kytkimellä vaikka vaan yhdellä kytkimellä ja kytkimet siis on sulkeutuvia kun painaa ja näin kertoo yleismittarikin.

ongelma näyttää olevan siinä että noi g1 ,g2 ,g3 nastat vuotaa g1 sestä g2seen ja g2 vuota g3 ja g3 vuotaa g1 teen.

ongelma ilmenee niin jos kytken nappi pin 1 sen g1 niin vinukassa syttyy pelinappula 1 mutta myös sen pystyrivin ala puolella oleva ja tämä kierto on joka nappula kombinaatiolla  , testattu siis pelkkiä johtoja tökkimällä ja myös kytkimillä.

jos otan kortilta tuon ison lutikan irti niin piirillä olessaan ei g1  ,g2 ja g3 nastojen välillä ole yhteyttä joten omasta mielestä ainut vika voi olla tuossa lutikassa.

onneks on toinen usbaxes kortti tulossa niin pääsee testaa sillä toimiikos ne nappulat ollenkaan mun ymmärsellä

Jalmari:
no just...
Usb Axes on ensisijaisesti tarkoitettu toimimaan kuin joikkarin Fire.

Tää vuotojuttu on tuttu homma.
Ovat ilmeisesti ajatelleet, ettei kukaan paina useita/kaikkia yhtäaikaa päälle.
Jos kuitenkin sulkee linjat pysyvästi, niin silloinhan näin käy helposti.

Jos luit laittamani linkin hieman alaspäin (Isto Haajan aloittama vastaus),
niin löysit saman keskusteluaiheen. Se päätyi diodien kanssa pelaamiseen...
Silti kytkinten aloitusasennon kanssa saattaa ilmetä haasteita.

Siksi rajasin USB axesin muutamille potikoille ja muutamille autopilotin toiminnoille.
ja vaihdoin tähän:

http://www.leobodnar.com/products/BU0836X

Siinä kun toimii niin potikat rotaryt, kuin sulkeutuvat tai -mattomat kytkimetkin.
ja on mielestäni helppo kytkeä

Navigation

Up one level

Next page

Previous page