Viestien poistaminen ilmoittamatta

(1/3) > >>

Welmu:
Olin laittanut ostoon ja myyntiin ilmoituksen LCD-telkkarin myymisestä.
Ilmeisesti joku mode on poistanut sen, koska se ei ole "ilmailua ja tietotekniikkaa".

Ensinnäkin täytyy todeta, että tuolla myydään paljon muutakin, joka ei ihan suoranaisesti ole,
vai mistä lähtien kamerat ovat olleet tietotekniikkaa tai ilmailua? Jos saivarrellaan, niin voihan
tuosta telkkarista katsoa ilmailuohjelmia tai vaikka käyttää sitä tietokoneen näyttönä lentäessä simulla.

Lähinnä halusin kommentoida täällä sitä, että jos jokin viesti tällaisesta syystä täytyy poistaa, olisi ihan
kohteliasta laittaa vaikka joku privaviesti ja kertoa poistamisen syy. On vähän outoa vain huomata viestinsä noin vain kadonneen.

- Ville -

mmniemi:
Minä poistin sen ja olin kyllä lähettävinäni poistonootin. Mutta olisinko epähuomiossa napsauttanut väärää nappia. Siinä vaiheessa, kun olisi pitänyt lähettää se viesti, olen saattanut painaakin skippiä...

hulluj:

Tälle keskustelualueelle voit lähettää osto- ja myynti-ilmoituksia kaikista ilmailuun, valokuvaukseen, lentosimulaattoreihin ja tietokoneisiin liittyvistä tuotteista.

Kyllä siellä valokuvauskamatkin mainitaan.

juksii:
Minultakin on muutama viesti aikojen saatossa poistettu. Koskaan ei ole poistonoottia tullut vaikka joskus joku moderaattori/administraattori/jokuroottori kertoi että aina tulee.

Eikun kerran on tullut nootti, kun olin paljastanut aprillipilan liian aikaisin ja viestini poistettiin siksi että saatiin vielä nauraa aprillipilalle.

Eli lienee talon tapa olla ilmoittelematta mitään.

mmniemi:

Minultakin on muutama viesti aikojen saatossa poistettu. Koskaan ei ole poistonoottia tullut vaikka joskus joku moderaattori/administraattori/jokuroottori kertoi että aina tulee.

Eikun kerran on tullut nootti, kun olin paljastanut aprillipilan liian aikaisin ja viestini poistettiin siksi että saatiin vielä nauraa aprillipilalle.

Eli lienee talon tapa olla ilmoittelematta mitään.

Suuri osa poistetuista viesteistä on sellaisia, joissa kyllä kirjoittaja itsekin tietää, että nyt tuli kirjoiteltua mitä sattuu. En ainakaan itse jaksa sellaisissa tapauksissa vaivautua erikseen enää mainitsemaan päivänselvästä asiasta. Joskus toki sattuu sitten niinkin, että moderaattorin olettamus menee pieleen, mutta kukapa ei virhearvioita toisinaan tekisi... Ja toisinaan tulee tilanteita, että joku on kirjoittanut jotain sopimatonta/provosoivaa ja siihen koukkuun ovat muut sitten tarttuneet, ja ruvetaan poistelemaan isoja määriä viestejä kerralla, en todellakaan ala jokaiseen erikseen kirjoittamaan poiston syytä. Sen verran pitää käyttäjällä olla itsearviointikykyä, että osaa laskea yksi+yksi yhteen...

"Häilyvissä" tapauksissa pistän kyllä aina viestin ja perustelen poiston syyn...

Ja palatakseni vielä tämän ketjun aloittaneeseen tapaukseen. Kirjoitin kyllä muutaman sanan nootin viestin aihepiiriin kuulumattomuudesta, mutta olen ilmeisesti painanut väärää namiskaa. Tosin tässä tapauksessa poistetun viestin postaaja näköjään oli myös täysin tietoinen, että hän oli postannut sääntöjenvastaisen myynti-ilmoituksen, joten ihmettelen vähän, miksi asiasta piti ylipäätään nostaa vielä meteliä jälkikäteen...

Navigation

Up one level

Next page