kemikaaliruiskutukset?

<< < (29/48) > >>

sami:
Quote

Noniin, trolliahan ei saa ruokkia. Mutta ei tässä kuumeessa kotona nyt muutakaan jaksa, ja pidetään hauskaa ketjua nyt vielä hetki hengissä.


Kerropas oi Vesa minulle seuraavat asiat näin alkuun, niin päästään vähän jyvälle faktasta:

 * Minkälaisilla lentolaitteilla näitä ruiskutuksia tehdään?  Ihan siviilikoneilla ilmeisesti koska väität että niitä näkyy tavallisilla lentoväylillä?

 * Missä nämä laitteet sijaitsevat koneissa? Jos kyseessä on siviili(matkustaja/rahti)kone, niin ota vaikkapa airliners.net-sivustolta vapaavalintainen valokuva ja osoita missä laitteet sijaitsevat, ja mistä kemikaalit ruiskutetaan?  Josko ruiskutuslaitteita ei olekaan vaan ruiskutus tulee moottorien kautta niin selitätkö miten tietty haluttu kemikaali kulkeutuu säiliöstä moottorin läpi ilmaan? Ja missä nämä säiliöt sijaitsevat? Tai mikä tahansa muu tekninen selkeä selostus levitystavasta.

 * Jos laitteet ovat kenties normaaleissakin matkustajakoneissa, niin ovatko lentäjät ja lentoyhtiöt tästä täysin tietämättömiä vai juonessa mukana? Kyllähän noita vanoja sentään niin paljon taivaalle tulee, että joko kaikki ovat mukana tässä tai sitten kaikkia huijataan .... Jos kaikki ovat juonessa mukana, niin kerrotko vaikka Airbus A320 tai Boeing 737 lentokoneen ohjaamokuvasta esittäen, että mistä nämä kemikaalit ruiskautetaan taivaalle kun käsky siihen tulee? (googlella löytyy useita sivustoja mistä selviää tarkemmin ohjaamon nippelien toimintaa)

 * Mitähän nämä kemikaalit ovat? Ja missä vaiheessa ne lastataan lentokoneisiin? Ainakin monasti lentoasemalla kun katsoo koneita asematasolla, on niitä tankattu esim. Nesteen tai Shellin tankkiautoista. Ovatko hekin mukana juonessa??  Vai kenties tehdäänkö nämä tankkaukset ulkomailla salassa?  Vai tuodaanko ne kenties jollain muulla autolla, kuten Catering-nosturiautolla?

 * Miten ihmeessä nuo vanat voivat alkaa ja loppua taivaalla tuosta noin vaan?  Tai pysyä siellä 5 min tai 50 min?  Onko kemikaaleja erilaisia vai mistä ihmeestä tämä mahtaa johtua?

 * Kerrotko minkälaisissa korkeuksissa ja minkälaisia lentoreittejä nämä kemikaalikoneet lentävät, ja mitä lentokoneita nämä oikeasti ovat?

 * Onko tuo A-kemikaalikuvio kenties salajuonen vahinko (lentoreitit suunniteltu väärin) vai vinkki kaltaisille viisaille sieluille, jotta salaliitto osaa varoittaa ennalta kemikaaleista. (kenties ehtii hakeutua suojaan?)


Jos seuraava vastauksesi on jotain muuta niin ketjun voinee lukita ja puolestani voit mennä jatkamaan trollausta muualle. Muille hyvää illanjatkoa.  


ps. suttuisia 400 pikselin levyisiä valokuvia pienestä alasta taivaalla ei hyväksytä vastaukseksi.




Yllättäen ei trolli tähän aikanaan enää vastaillut ...  Sopisi samat kysymykset tuolle kissabloggaajallekin.


andy1:
Tuon sekopäisen vuodatuksen kurja puoli on siinä, että sillä on paljon kannattajia ja se on poikinut lisää blogeja tai ainakin toisissa blogeissa olevia viittauksia ja myötämielistä hymistelyä. Jopa kohtuullisen laajalevikkisissä blogeissa. Että sellaista kaikenlaista hörhöilyä.

-A-

PeteL:
Up up,

Salaliitto elää - tai ainakin salaliittoon uskovaiset: Nyt myös Facebookissa

http://www.ts.fi/online/kotimaa/201430.html

HannaR:
jos sais kommentoida pelkällä kuvalla, niin tähän tulis se sellanen itsensä kuoliaaksi naurava, päätä pöytään hakkaava ja myöhemmin lattialla kiereskelevä hymiö...

hitto, mä olin jo unohtanu tän ketjun, että saakin taas nauraa

Vaikka tuossa Antin viestissä on totta toinen puoli, tai kaikkikin. Tieto lisää näiden hörhöjen määrää... :/

andy1:
No swiddunääs. Tuollahan on kansanedustajaehdokkaita, jotka vakavissaan toitottavat tätä juttua...

-A-

Navigation

Up one level

Next page

Previous page