FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.11.17, 20:21

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  kemikaaliruiskutukset?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Reply Print
Author Topic: kemikaaliruiskutukset?  (Read 66127 times)
arttula
Former member
Re: kemikaaliruiskutukset?
« Reply #40 on: 27.10.09, 11:47 »

Tämän ketjun on pakko olla trolli Shocked
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #41 on: 27.10.09, 11:51 »

Tämän ketjun on pakko olla trolli Shocked

Mikä on "trolli" liityykö se jotenkin pääsiäiseen Tongue

Hanna Räihä

Date Registered: 16.07.07

« Reply #42 on: 27.10.09, 12:20 »

en mä tätä trollina tänne laittanut, en edes aatellut provosoivani mitään. Mun synnikseni koitui se, että tää asia huvitti mua niin perhanasti.
Olen ilmeisesti ollut aivan väärässä kun olen tiiraillut taivaan sineen lentokoneiden jättövanoja...  Roll Eyes

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tape
Former member
« Reply #43 on: 27.10.09, 12:33 »

Tämän otsikon alla oli parasta Kummelia pitkään aikaa kun tv ei juuri nyt lähetä sarjaa.  Grin  Grin

Ongelman tällaisista uutisista saattaa tehdä se että meissä ihmisissä on monia jotka mm. epäilevät lentoonlähtökykyä liukkaalta kiitoradalta jolloin pyörät vaan sutii kun vauhdin pitäisi kiihtyä , niin on niin. Oikeasti joku voi uskoa tähänkin ja jättää omenapuut ruiskuttamatta ensi kesänä. Kuka maksaa madonsyömän sadon ? Ehkä joku amerikkalaistuomioistuin saa lähivuosina imutettua Finavialta miljoonakorvaukset kemikaalittoman kemikaalin toimimattomuudesta ?

Roll Eyes -
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #44 on: 27.10.09, 13:00 »

Koska otsikkona kemikaaliruistutus niin tohdin kysyä.

Onkohan tähänkin hommaan sotkeentunut isot pojat. Shocked

Sotkee snus:iin aineet että varmasti tulet riippuvaiseksi.

http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FO%3DRSS%26ArticleId%3D2009%255C10%255C25%255C358663

Kommentoimaan V ja A

salgmark miuku telia.com
Olle Sälgmark

Date Registered: 12.06.07

« Reply #45 on: 27.10.09, 17:11 »

salgmark miuku telia.com
Styrge
Former member
« Reply #46 on: 28.10.09, 00:35 »

AHHhahaha, johan vetäisit! No, alumiini aiheuttaa alzhaimeria, siinä kaikki. Ikävää joutua hengittämään mitä tahansa ylimääräistä moskaa. Pointtihan tässä on vastustaa isoja poikia, jotka ovat varmasti keikat tilanneet, OS. Tavallinen duunarikin voisi säästää Cessnaan ja tehdä jänkää naapurille, niin entäs multimiljardöörit sitten?

Juha Klemettinen

Date Registered: 14.04.04

« Reply #47 on: 28.10.09, 07:19 »

Täällä luulisi edes jollakin olevan kiinnostusta tutkia aihetta ja bongata, jos kemikaalivanoja jälleen ilmestyy.

Olet kyllä ymmärtänyt koko foorumin aivan väärin Vesa. Täällä kirjoittavilla on lähes kaikilla jonkinlainen kosketus ilmailuun työn tai harrastuksen kautta. Tämän takia kaikilla on sen verran hyvät perustiedot ettei sinun jutut lankea täällä otolliseen maaperään. Suosittelen sinulle esim. suomi24-foorumia (olet varmaan jo siellä?), sieltä löytänet ymmärrystä.

Ja lopuksi on todettava, että onneksi sain uuden foliohattuni valmiiksi viime viikolla, se suojaa minua kaikilta ruiskutettavilta kemikaaleilta.
Juha

**Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää**
Sami Puro
Administrator

Date Registered: 03.07.01

« Reply #48 on: 28.10.09, 09:28 »

Miten on, vieläkö annetaan Vesan yrittää trollata ilman minkäänlaisia perusteluita vai laitetaanko jo lukkoon?    Eli onko viikon huumoriketju jo käsitelty? Wink

Manage your own airline: AirwaySim - the Airline Game
Hanna Räihä

« Reply #49 on: 28.10.09, 09:57 »

tää on kyllä niin hauskaa että voihan tätä jatkaa. Antaa mennä kun on alamäki Cheesy

sitäpaitsi, mun foliohattu jäi viime viikolla Jämille, kun mun tele-ja radiolaitteet sekoili pahemman kerran. puhelut yhdistyivät väärille henkilöille, katkesivat itsekseen ja kaiken hyvän lisäksi taloyhtiömme hissi aloitti keskustelun kanssani...  Aion jo kääriä itseni kokonaan folioon estääkseni ylimääräisen säteilyni, mutta auringossa minusta olisi tullut jo suorastaan häikäisevä. Ja kaikki te voitte kuvitella mitä se tekisi lennättäjäkavereille kun kentällä tallustelisi yksi foliokääreeseen vetäytynyt akka. Jos ei radiolaitteet ja niiden häiriöt toisi lennokeita alas, silkka hämmästys sen tekisi.

Älä koskaan lähesty härkää edestä,  hevosta takaa äläkä idioottia mistään suunnasta.

This user may use sarkasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mikko Heimo

Date Registered: 25.11.05

« Reply #50 on: 28.10.09, 10:09 »

Suoraan sääkirjasta faktaa pöytään Grin
[ attachment removed ]

Tuu kyytiin ni mä heitän sut!
Juha Klemettinen

Date Registered: 14.04.04

« Reply #51 on: 28.10.09, 11:27 »

Ja faktoja Lontoon murteella:
http://en.wikipedia.org/wiki/Contrail
Juha

**Jos siinä on tähtimoottori sen täytyy lentää**
Juha Lampi

Date Registered: 10.10.07

« Reply #52 on: 28.10.09, 11:42 »

AHHhahaha, johan vetäisit! No, alumiini aiheuttaa alzhaimeria, siinä kaikki. Ikävää joutua hengittämään mitä tahansa ylimääräistä moskaa. Pointtihan tässä on vastustaa isoja poikia, jotka ovat varmasti keikat tilanneet, OS. Tavallinen duunarikin voisi säästää Cessnaan ja tehdä jänkää naapurille, niin entäs multimiljardöörit sitten?

Kiitokset kokonaisuutta havainnollistavasta tyylinäytteestä. Pari täsmennystä, jos sallit: "alzhaimerilla" tarkoittanet Alzheimerin tautia, jonka yhteyttä ihmisen saamiin alumiiniannoksiin tutkitaan. Alumiinin kaikkia mahdollisia vaikutuksia ei kuitenkaan voi kuitata sanomalla "siinä kaikki". Lisätietoja voit kysellä esim. Eviran ylitarkastajilta.

Mielestäni sinulta jäi myös perustelematta, miksi tavallinen duunari säästäisi Cessnaan (hankkiakseen itselleen Cessnan tai vuokratakseen sellaisen käyttöönsä?) voidakseen tehdä jänkää (=harvapuinen suo tai räme) naapurille. Vaikeaa on myös uskoa, että multimiljardööreillä olisi jokin erityinen viehtymys tehtailla harvapuista suomaastoa omille naapureilleen.

Olen samaa mieltä kanssasi, että minkä tahansa moskan hengittäminen on ikävää. Edessäni jalkakäytävällä kulkeva tupakoitsija nauttii savukkeestaan välittämättä tai aavistamatta, että sama kallis aromi saa minut huonovointiseksi.

Uskon vilpittömästi siihen, kun sanot, että pointtisi on vastustaa isoja poikia. Juuri sen tähdenhän salaliittoteorioita on niin kiva harrastaa! Jos ei tässä aidossa todellisuudessa koe suuria vaikuttamisen hetkiä, on sentään lohdullista kokea niitä leikisti Smiley
Arne Wallen

Date Registered: 23.08.06

« Reply #53 on: 28.10.09, 16:27 »

tää on kyllä niin hauskaa että voihan tätä jatkaa. Antaa mennä kun on alamäki Cheesy

sitäpaitsi, mun foliohattu jäi viime viikolla Jämille, kun mun tele-ja radiolaitteet sekoili pahemman kerran. puhelut yhdistyivät väärille henkilöille, katkesivat itsekseen ja kaiken hyvän lisäksi taloyhtiömme hissi aloitti keskustelun kanssani...  Aion jo kääriä itseni kokonaan folioon estääkseni ylimääräisen säteilyni, mutta auringossa minusta olisi tullut jo suorastaan häikäisevä. Ja kaikki te voitte kuvitella mitä se tekisi lennättäjäkavereille kun kentällä tallustelisi yksi foliokääreeseen vetäytynyt akka. Jos ei radiolaitteet ja niiden häiriöt toisi lennokeita alas, silkka hämmästys sen tekisi.

Ähh, Hanna etkö tiedä, sivele kehosi kultamaalilla, ei muuta, kehon lämpötila nousee hiukkasen mutta ellet ole kullalle allerki, ei hätää.Mythbusters testasi tämän ja niihin uskon kuin uppoavaan veneeseen. thmbup

2f.1  Muistattehan Sir Thomas Sopwith.Olen lihaa syövä hetero, ja ylpeä siitä.
Rangerit kunniaan.
Jukka Siirilä

Date Registered: 17.04.02

« Reply #54 on: 28.10.09, 16:40 »

Ähh, Hanna etkö tiedä, sivele kehosi kultamaalilla, ei muuta, kehon lämpötila nousee hiukkasen mutta ellet ole kullalle allerki, ei hätää.Mythbusters testasi tämän ja niihin uskon kuin uppoavaan veneeseen. thmbup

Sä vain haluaisit nähdä Hanna kullitettuna?  Grin

-JukSii-
Arne Wallen

« Reply #55 on: 28.10.09, 16:46 »

Sä vain haluaisit nähdä Hanna kullitettuna?  Grin

Olen kyllä valitettavasti sen ikäinen että jos saisin kiinni ihemettelisin, miksi?

Rangerit kunniaan.
Hanna Räihä

« Reply #56 on: 28.10.09, 17:57 »

huolestuttavinta tässä on se, että tuo kertomani tele- ja radiolaitteiden sekoilu oikeasti tapahtui - hissin kanssa käymäni keskustelu mukaan lukien.
mutta että kultamaalia... pitäiskö sen olla spray-maalia vai kenties sellasta siveltävää. ja hei, jonkun pitää sit jeesiä, kun en mä sitä tonne selkääni mitenkään levittele/suihkuttele. vaan siinäpä olis sit oikeeta kemikaaliruiskutusta...  Grin

Orvo Välilä

Date Registered: 24.10.05

« Reply #57 on: 28.10.09, 18:08 »

huolestuttavinta tässä on se, että tuo kertomani tele- ja radiolaitteiden sekoilu oikeasti tapahtui - hissin kanssa käymäni keskustelu mukaan lukien.
mutta että kultamaalia... pitäiskö sen olla spray-maalia vai kenties sellasta siveltävää. ja hei, jonkun pitää sit jeesiä, kun en mä sitä tonne selkääni mitenkään levittele/suihkuttele. vaan siinäpä olis sit oikeeta kemikaaliruiskutusta...  Grin

Vähän aikaa yllytät noita vielä niin alkaa tapahtumaan muutakin kuin radio sekoilua  Grin

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arguing with a pilot is like wrestling with a pig in the mud. After a while you begin to think the pig likes it.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hanna Räihä

« Reply #58 on: 28.10.09, 18:44 »

ei ollu kumpikaan. puhelimet sekoili tiistaina ja hissi jutteli mulle keskiviikkona, jolloin katkesi vielä pari puhelua kesken kaiken keskellä kaupunkia.

Arne Wallen

« Reply #59 on: 28.10.09, 18:58 »

Joo siis tämä kultaaminen, ei kull..tuli James Bond vilmeistä ja väite oli että tuo typykkä olis menehtyny oikeesti tuohon kultaukseen.
Kertoi itse telkkarissa että oli henkisä.
Nuorempana suoritin muutoin elinluovutuksen terveydenhoidolle mikä nyt on muotia, en ole tästä aiemmin jutellut, tapahtui nimittäin Turussa!!
Ei liity suurestikkaan, tuli vain mieleen. Embarrassed

Rangerit kunniaan.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1