Arvaa paikka

<< < (3561/4182) > >>

passat:
Tuo kikka ei ole apuohjelma vaan selaimen ominaisuus. Paikan koordinaatit ilmeisesti näkyvät lähdekoodissa.

Itse klikkailin Geoguessr-karttaa ihan kuvasta tulevan ensivaikutelman perusteella.

hnpilot:

Tuo kikka ei ole apuohjelma vaan selaimen ominaisuus. Paikan koordinaatit ilmeisesti näkyvät lähdekoodissa.

Itse klikkailin Geoguessr-karttaa ihan kuvasta tulevan ensivaikutelman perusteella.

No sanotaan, että vaikka developer tools on äärimmäisen tuttu työni kautta, niin se ei ollut kertaakaan auki

h

passat:
Uskotaan, itse en ole moisesta aiemmin kuullutkaan. Mutta pakko myöntää että Geoguessr on aika koukuttava.

veeti085:
Gate of the orient tai gate to the east on molemmat käytettyjä nimiä. Me suomalaiset käytämme Suzhoussa nimeä housutalo, koska kuten kuvassa näkyy, näyttää rakennus hieman housuilta. Talon ympärystä on täysin rakennusaluetta ja samaan blogiin on tulossa mm. 728 metriä korkea rakennus, mutta se on tällähetkellä holdissa "laman" vuoksi. Mietin että pitäisi ehkä ottaa haasteen lisäämiseksi kuva kadunvarren palopostista ja pyytää sijainti puolen millin tarkkuudella. Tosin ehkä pian senjälkeen Google lanseeraisi palvelun "löydän palopostin tarkka sijainti" 

Vuoro Santerille

kume:

Vuoro Santerille

Santeri on jossakin? Laitan tähän 24h-säännön perusteella palan maalaismaisemaa, missä on näin idyllistä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page