Arvaa paikka

<< < (3593/3937) > >>

horo2533:
Missä ollaan parkissa?

juharitaranta:
Nizza?

happara:

Hah.. Ironista! Itsekin taisin tuolla 2014 vuoden puolella käväistä..  Nuo matot itseasiassa tuntuikin jotenkin tutuilta. Autoja en muista kyllä nähneeni, tai ehkä olin sitten vain liian kiinnostunut itse museon tarkoitukseen näytteille laitetuista laitteista..

<OT>
Näin vähän epäilinkin, että RAF Hendon on varmaan monelle foorumilaiselle sen verran tuttu paikka, että teemallisesta "hämäyksestä" huolimatta tunnistaisi paikan käytävämatosta. Terokin tunnusti epäilleensä taustan tiilistä (!), mutta hyvä niin pienen jännityksen vuoksi tulkitsi seuraavan vihjeeni onneksi eri tavalla mitä itse kuvittelin

Kuva on otettu muistaakseni 2007 huhti-toukokuun vaihteessa (originaalin aikaleima ei ole nyt käden ulottuvilla) ja kyseessä oli arvoautojen huutokauppa, eikä hajuakaan syystä miksi oli tuolla. Vaan palatkaamme taas varsinaiseen arvuutteluun...
</OT>

passat:
<OT>Nuo Jussin kuvan matot lopullisesti lukitsivat Hendonin vastaukseksi. Kun kävi ilmi että kyseessä on sittenkin museo, tein kuvasta haun "museum car hendon". Se toi esiin tämän otoksen, jossa on samanlaiset matot niitä erottavine listoineen kuin haetussa kuvassa.</OT>

horo2533:

Nizza?

Kyllä, Nizza oikein. Ilmeisesti paloasema. Vuoro sinne.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page