Arvaa paikka

<< < (1029/3933) > >>

PeteL:

Porkkalanniemi?

Ei ole Porkkalakaan.

susiluoto:
Tuollainen oli kyllä aikanaan myös Sipoossa, ehkä vieläkin siinä Kulloo-hyrylä tien varressa, betoniaseman takana.

HannaR:
mulle tuli ihan ensin mieleen Sammallahdenmäki, mutta se on erilainen kivikasa.
Sitten tuli mieleen kivijata, eteläisellä pohjanmaalla, mutta se ei oo kalliolla.....

mutta...

Meillä on mökin lähellä tuollasia kivikasoja kalliolla, käppyräisten mäntyjen katveessa.... Nötön saarella, ihan pohjoispäässä saarta... ?

PeteL:

mulle tuli ihan ensin mieleen Sammallahdenmäki, mutta se on erilainen kivikasa.

Olisit nyt sanonut vaan! 

Kun nyt kerran jo annoit oikean vastauksen, niin se pitänee hyväksyä. Eikä se ole mitenkään erilainen kivikasa.... niitä kivikasoja kun siellä on kymmenittäin.

Must! -juttu kaikille maailmanperintökohteiden bongareille.

Sammallahdenmäki @ Wikipedia

HannaR:
ai se oli se... siitä on niin pitkä aika kun oon siellä käynyt ja pääasiassa sitä myydään vaan sillä "kirkonlaattialla", mutta oh well, näköjään tunnen nää kivikasat sitte kumminkin, muinaismuistoja, ihan niinkun mäkin jonkun vuoden kuluttua 

vuoro siitä sitten nopeimmalle, nyt ei oo mitäään hyviä kuvia hollilla mitä vois tyrkyttää tänne arvuuteltavaksi =)

[offtopic]
nyt kun unescon maailmanperintökohteista tuli puhe, niin nuo purjetaitolennon MM-kisathan järjestetään parin viikon päästä Puolan Torunissa, jolla on muuten sama arvonimi myös =) [/offtopic]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page