Arvaa paikka

<< < (1169/3933) > >>

Elina:

Ja Unkari on näistä oikea vastaus. Kyseessä on jokin museo Szigetvárin kaupungissa, noin 230 kilometrin päässä Budapestistä.
Tässä vielä panoraamakuva kyseisestä kohteesta, joka sijaitsee József Attila utcalla: http://static.panoramio.com/photos/original/43780056.jpg

Ja Mikolle vuoro (lopultakin  )

Eikö ketjun idea ole ollut, että paikasta pitäisi tietää tarkempi sijainti (mikä itse paikka on) kuin pelkkä sijaintimaa?

Yksikään kuva ei ole jäänyt vielä selvittämättä, eli olisit vaan antanut lisävinkkiä, niin kyllä se tarkka paikka olisi löytynyt. 

dera:
Yhdyn Elinaan, kohta täällä riittää "Eurooppa" vastaukseksi...

tyyppi94:

Eikö ketjun idea ole ollut, että paikasta pitäisi tietää tarkempi sijainti (mikä itse paikka on) kuin pelkkä sijaintimaa?

Yksikään kuva ei ole jäänyt vielä selvittämättä, eli olisit vaan antanut lisävinkkiä, niin kyllä se tarkka paikka olisi löytynyt. 

Yhdyn Elinaan, kohta täällä riittää "Eurooppa" vastaukseksi...

Mietin kyllä hetken, että pitkittäisinkö vielä vaiko jättäisin siihen, mutta näytti niin hiljaiselta tuolla vastausrintamalla että minun mielestäni oli paras lopettaa tuohon oikeaan maahan, ettei olisi sama kuva ollut vielä ensi kuussa arvuuteltavana. Kyseessä oli kuitenkin niin pieni kylä/kaupunki että oikeaa vastausta olisi saanut odottaa vielä vaikka kuinka ja kauan.

kiikaroija:

Kyseessä oli kuitenkin niin pieni kylä/kaupunki että oikeaa vastausta olisi saanut odottaa vielä vaikka kuinka ja kauan.

Ei kun tarpeeksi vaan erilaisia vinkkejä, pikkuhiljaa helpottaen, niin kyllä täällä se vastaus kaivetaan .

tyyppi94:

Ei kun tarpeeksi vaan erilaisia vinkkejä, pikkuhiljaa helpottaen, niin kyllä täällä se vastaus kaivetaan .

Seuraavalla kerralla sitten jos vielä joskus saan vuoron

Navigation

Up one level

Next page

Previous page