Arvaa paikka

<< < (1197/3940) > >>

AmiGo98:
Sveitsi

kiikaroija:
Norskit?  Oli yksi muu nimi mielessä ensin, mutta ei löytynytkään, mutta Rauman kunta löytyi luettelosta.

komox:

Norskit?  Oli yksi muu nimi mielessä ensin, mutta ei löytynytkään, mutta Rauman kunta löytyi luettelosta.

Kyllä, Raumalla ollaan. Vähän tarkennusta vielä tarvittaisiin... Tälle kohtuullisen jyrkälle tieosuudelle saavuttaessa liikennemerkki ei varoita hirvistä eikä poroista vaan peikoista. Niitä kuulemma tällä seudulla riittää .

kiikaroija:

Siellä ollaan. Vähän tarkennusta vielä tarvittaisiin... Tälle kohtuullisen jyrkälle tieosuudelle saavuttaessa liikennemerkki ei varoita hirvistä eikä poroista vaan peikoista. Niitä kuulemma tällä seudulla riittää .

Katsopas editoitua viestiäni, kun tarkensin enkä huomannut vastaustasi siinä hässäkässä. Niin ja tie taitaa olla Trollstigen .

komox:

Niin ja tie taitaa olla Trollstigen .

Juurikin näin . Trollstigen eli Peikonpolku. Tie on osa valtatietä 63, joka kulkee Geiranger-vuonolta Åndalsnesin suuntaan. On kyllä henkeäsalpaavin tieosuus mitä pitkin olen matkannut. Kaiken kaikkiaan tuo Norjan vuono- ja vuoristoseutu on melkoisen uskomatonta seutua. Olen kyllä ennenkin tiennyt että Norjassa on vuonoja ja vuoria, mutta ei niitä maisemia kyllä tajua ennen kuin on itse paikan päällä niitä katsellut.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page