Arvaa paikka

<< < (1833/3935) > >>

sauli76:
Ristus...läheltä liippasi mullakin. Nyt vasta takaisin koneella ja kotimaassa. Eilen tuli uni silmään, enkä enää jaksanut valvoa aihetta. Hyvä kyssäri oli kieltämättä 

TR:
Tarkoitin siis tuolla aiemmin että tuo kuva ei ole paikasta Chippewa Square. Joku toinen puisto, mutta varmaankin Savannahista. Chippewa Squarella olin viimeksi pari kuukautta sitten ja se ei kyllä ole tuo kuvan paikka. Chippewa Square on varsin pieni puisto ja pienten kaksikaistaisten katujen ympäröimä

passat:

Chippewa Square kyllä näyttää erilaiselta kuin tuossa kuvassa, vaikka kääntäisi kuvankin

Kuten Tatu ratkaisi, Mikon antamat vinkit sopivat täydellisesti Chippewa Squareen: Savannahin perustajan patsas löytyy ja siellä on kuvattu Forrest Gump -elokuvan alun kuuluisa penkkikohtaus. Se puuttuva juttu on vain elokuvaa varten tehty penkkilavaste, joka on nykyisin museossa. Eli vuoro ilman muuta siis Tatulle.

Tommi huomasi, että Mikon kysymyksen kuva ei ole Chippewa Squarelta. Google Street View vaikuttaisi vahvistavan sen.

Tämä Mikon kyssäri oli kyllä paras pitkiin aikoihin!

Hyvä kyssäri oli kieltämättä 

Ainakin vaikeusastetta riittää. Kuva peilikuvana eikä se taida edes liittyä haettuun paikkaan. Tatun kysymystä odotellessa voidaan edelleen arvuutella, missä Mikon kuva on oikeasti otettu... 

sauli76:
Niin...kyllä minäkin tätä pitkään ja hartaasti yritin mielessäni käännellä. Edellinen visiitti on jo muutaman vuoden takaa. Siksi en paikkaa edes tunnistanut Chippewa squareksi. Heitin siihen pelkän kaupungin. Mutta Mikkohan tuossa aiemmin kertoikin, että kuvassa on "ansa"...

Jos olisin paikan siksi tunnistanut, niin sen varmasti olisin tuossa aiemmin jo hihkaissut. Alkoi olemaan uniprosentit jo sellaiset, että oli pakko laittaa mylly kiinni ja lepoon 

dera:
Hmm, kuva on mulla talletettu nimellä ja tägillä että tuo on Chippewa Square, ja about 20 sekuntia ko. kuvaa aiemmin olen ottanut kuvan kyltistä tuon puiston reunalta, jossa lukee Chippewa Square. On mahdollista, että olen töpeksinyt jotain oikein kunnolla näiden kuvien kanssa, jos näin on käynyt niin suuret pahoitteluni!

Harmi jos töpeksin kuvan, olin olevinani aika noheva kysymyksen asettelun kanssa!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page