Rallia!

<< < (49/89) > >>

nikkari:

Nimenomaan, tämä on hlvetti jo 5. siis VIIDES kausi MM-sarjassa ja 7. kausi WRC:n ratissa. Kyllä tuolla harjoittelulla pitäis jo tulla tulosta.

Kaiken huipuksi jätkä innoissaan kertoo kuinka on tyytyväinen 3. sijaan. Kertoo aika paljon miten kaveri on sitoutunut annettuun tehtävään. NOT!

Olenko havaitsevani pientä kateutta...

svirkkul:

Olenko havaitsevani pientä kateutta...

Joo mä tunnustan että olen todella kateellinen kun itse en ole ajamassa Rallin MM-sarjaa    Huoh...

Kerrotko miten ruotsin rallin 3. sija auttaa Hirvosta?

mmniemi:

Latvala on siis Fordilla vasta kasvamassa maailmanmestariksi, ei ajamassa mestaruudesta.

Hei, tässähän kohta ihan oikeasti mykistyy

Joo, kyllä on kasvamassa mestariksi ja niin edelleen. Mutta kun se on vain pieni osa kokonaisuutta... Vai mitä johtopäätöksiä vedät siitä, mitä Wilson painotti kun tuo Latvalan kakkoskuskius tuotiin julki. Eli että Latvalan tehtävä tällä kaudella on kerätä pisteitä tallille ja ennen kaikkea auttaa Hirvonen maailmanmestaruuteen. Millä tavalla Latvala auttaa Hirvosta mestaruustaistossa, jos hän ei pysty noukkimaan pisteitä Hirvosen pahimmalta/ainoalta uhkaajalta? Ihan turha kuvitella, että Wilson ei olisi sen verran pelimies, että juuri nimenomaan tässä Ruotsin rallissa ei olisi odottanut Latvalalta sijoittumista Loebin edelle ja sillä tavoin auttaa Hirvosta, sekä tallia mestaruustaistoissa. Vai oliko sun mielessä sellainen taktiikka, että annetaan nyt näissä Latvalalle paremmissa ralleissa Loebille säälipisteitä ja rokotetaan sitten asfaltilla?

Sitäpaitsi jos Latvalan tahti ei tuosta parane, niin tiukkaa voi tehdä senkin kanssa, että saa edes tallille paremmat pisteet, kuin Citikan kakkoskuski... Siinä sitä on sitten kannattanut kasvaa mestaruuteen

nikkari:
Latvala auttaa Hirvosta parhaiten ajamalla varman ajon ja joka ikinen kerta maaliin. Latvala siis kyllä pystyy Loebin ja Hirvosen vauhtiin mutta ajaa takuuvarmasti kaseikkoon jossain vaiheessa kisaa. Sehän me ollaan jo nähty liiankin usein. Sillä tavalla ei auteta ketään.

mmniemi:

Latvala auttaa Hirvosta parhaiten ajamalla varman ajon ja joka ikinen kerta maaliin. Latvala siis kyllä pystyy Loebin ja Hirvosen vauhtiin mutta ajaa takuuvarmasti kaseikkoon jossain vaiheessa kisaa. Sillä tavalla ei auteta ketään.

Nyt minä olen sitten sanaton, ei voi mitään. On sulla ihmeellinen logiikka 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page