Rallia!

<< < (53/89) > >>

svirkkul:

AIkoinaan kun Grönholmi nosti nimeään ja tuo Corolla hyytyi polttoaineen loputtua pätkälle; ei lopputuloksella ollut mitään väliä. EK aikoja ne tallipomot katsoivat, ei sitä mikä sijoitus oli. Jari Matin kohdalla varmasti aikalailla sama juttu, varmuutta ja kokemusta lisää, tasaisuutta, vaikkei pystyisikään Lööppiä hakkaamaan, silti parempi olla maalissa 3. kun metsässä.

Busselle, Mäkiselle, Kankkuselle, Loebille, Hirvoselle etc etc riitti kunnon autolla 2-3 kautta päästä omalle max tasolle. Mä veikkaan että Latvalan taso on jo nähty eikä se tästä muutu, kun pää ei kestä niin se ei kestä. Kuten Mikko sanoi, tällä kaudella on päästävä useamman kerran Loebin eteen, muuten SM-sarja kutsuu. Minulla on jotenkin tullut että Latvala on ns. onnekkaampi Gardemeister.

edit: Kyllä Hirvonen ja Loeb pääsee ihan varmasti vieläkin kovempaa mutta riskit kasvaa liian suuriksi. Heidän perustaso on paljon korkeammalla kuin Latvalan niin heidän ei tarvi ottaa  suhteettomia riskejä mitä taas Latvala joutuu ottamaan heikommalla perustasolla.

nikkari:

Nyt Wilsonin tehtävä on vain saada Latvalalta turha hötkyily pois ja sitä kautta siihen vauhtiin tasaisuus. Nyt heittoja on liikaa, mistä taas seurauksena on joko keskinkertaiset kokonaissijoitukset, tai liian kovan yrittämisen takia ulosajot...

No niin, tätähän minä olen tässä koko ajan koettanut tyrkyttää. 

mmniemi:

No niin, tätähän minä olen tässä koko ajan koettanut tyrkyttää. 

Olet olet, tavaallaan, eikä kukaan ole ollutkaan siitä kanssasi eri mieltä. MUTTA, poikkeus on siinä, että sinun mielestä Latvalalle on sanottu, että hänen pitää kilpailla Loebin kanssa vain Loebin virheiden kautta, ja että häntä on kielletty ajamasta kovaa. Mutta kun asia ei todellakaan ole niin. Kun nimenomaan Wilson sanoi tuossa taannoin, että Latvalan tehtävä on kerätä pisteitä kaikista kisoista auttaen näin tallia ja ennen kaikkea tietyissä kisoissa pitää lyödä Loeb, jotta se auttaisi Hirvosen henkilökohtaiseen mestaruuteen. Lisäksi Wilson sanoi, että Latvalan pitää olla jokaisessa kisassa Sordon edellä, mikä jo yksistään tarkoittaa, että mihinkään varmisteluun ei ole aika isossa osaa kisoista edes varaa.

Eli käytännössä ainoa ero aiempaan on siinä, että nyt Latvalaa on kielletty tavoittelemasta omaa etua hullunkiilto silmissä. Eli tarkoittaa periaatteessa sitä, että Latvalan olisi suotavaa ajaa jokaisessa kilpailussa pykälä Hirvosta huonommin, mutta Loebia paremmin. Voittojakaan ei ole kielletty, jos sillä voidaan viedä Loebiltä 4 ylimääräistä pistettä, jos vaikkapa Hirvonen olisi jäämässä huonommille pisteille...

nikkari:

Nyt tämä alkaa menemään sellaiseksi spekuloinniksi ja arveluiksi, että minä kiitän ja kumarran. Viimeksi vetäydyin kohteliaasti keskustelusta, kun kaveri alkoi kertomaan nelikuukautisesta pystykorvastaan, joka on jo valioluokan haukkujan veroinen...

mmniemi:

Nyt tämä alkaa menemään sellaiseksi spekuloinniksi ja arveluiksi, että minä kiitän ja kumarran.

Paitsi että eihän tässä ole arvailtu eikä spekuloitu? Vai onko?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page