Rallia!

<< < (57/89) > >>

jari58:
Quote

EI kukaan ole seppä syntyessään, joten Räikkösen kohdalla katsotaan tulevaan.
F1:sestä ralliin siirtyminen on helvtin moinen askel, täysin eri maailma. Ei voi puhua samana päivänäkään näistä lajeista sen osalta.
F1:Sessä ajat samaa rataa, kun rallissa ajat mettätietä parhaimmillaan 200kmh lasissa nuotteihin luottaen. Ei se taida onnistua ihan keltä vaan tohon tahtiin näin nopeasti mitä Kimiltä on onnistunut.

Joten malttia malttia vaan nyt tähän arvosteluun. Helppo se on sanoa kaikenlaista.....

Olen samaa mieltä! Kimi on voitontahtoinen kaveri, ja vauhti/nopeus on veressä. Kun tavoitteena on vain voitto, niin ylilyöntejä sattuu, eli ulosajoja. Ralli on tosiaan ihan eri maailma kuin F1. Valentino Rossi testasi formula ykköstä, ja seurauksena oli täys katastrofi...

Odottakaa pari vuotta, niin Kimi on rallin huippunimiä

svirkkul:
Quote

Petteri nyt on vaan, no, Petteri. Niin kauan kun jatkaa omalla tallilla, ei niitä absoluuttisen parhaita tuloksia ole tulossa, kun takaraivossa jyskyttää vara-autojen (ja rahan) puute ja mies osallistuu liikaa tallin pyörittämiseen ajamisen sijasta. Saa muuten nähdä jatkaako Chris Patterson kartturointia, enemmän kuin kerran on ollut vaikeuksia pysyä rytmissä ja tahdissa Petterin överitarkkojen nuottien kanssa. Sitä oli meinattu lauantaina aamupäivällä suistua metsän puolelle huomattavan nuotinlukuvirheen vuoksi. Kun pitkään on tuollainen meno, niin alkaa luottamus katoamaan ja pumppailu lisääntymään...


tämä "no vaan Petteri" ajaa alle 20sec päässä lööperistä ja Jeesus Latvala yli 1,5minuutin päässä... Samainen kaveri vei Latvalaa 4-1 viidessä viimeisessä rallissa 

mmniemi:
Quote

tämä "no vaan Petteri" ajaa alle 20sec päässä lööperistä ja Jeesus Latvala yli 1,5minuutin päässä... Samainen kaveri vei Latvalaa 4-1 viidessä viimeisessä rallissa 


Ymmärsin tosin, että Juha tarkoitti "no vaan Petterillä" nimenomaan "hyvää kuskia" 

teroe:
Quote

Mikolla onkin sit asiat vähän huonommin. Vauhti kateissa, ukko allapäin ja muutenkin koko "groove" hommasta aikalailla täysin kateissa. Kaksi kautta ykköskuskin asemassa, ensimmäinen epävirallisesti ja toinen virallisesti, ovat saaneet Mikon ehkä hieman penseäksi asettautumaan kakkoskuskin roolin - ja ymmärtäähän sen, eipä itseänikään kiinnostaisi alkaa lähes MM:n voitettuani ajelemaan tiimikaveria tukien. Toivottavasti Fiesta antaa uutta kipinää ja yrityshalua. Jos ei, niin voi syntyä kovin ikäviä jännitteitä tallin sisällä.


Taitaa vaan olla niin että Mikon vauhti katosi lopullisesti Neste-rallissa vedettyyn hurjaan lippaan. Sen jälkeen ei ole ajaminen oikein osunut, lukuun ottamatta Japanin kisan alkua...

jari58:
Quote

Taitaa vaan olla niin että Mikon vauhti katosi lopullisesti Neste-rallissa vedettyyn hurjaan lippaan. Sen jälkeen ei ole ajaminen oikein osunut, lukuun ottamatta Japanin kisan alkua...

Joku "lukko" Mikolla nyt tosiaan on päällä, ja se pitäisi saada avattua. Kyllähän kaveri on taitonsa näyttänyt aiemmin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page