Rallia!

<< < (77/89) > >>

mmniemi:

Tuo perspektiiviä kritiikkiin mikäli on moittijalla mitään tajua puuhan luonteesta. Siksi.

Kyllä minä silti olen sitä mieltä, että ei siihen kyllä mitään rallikokemusta tarvitse, että pystyy heittämään kommentin siitä, että Latvala vaan ei ole riittävän varma rallikuski ollakseen joskus paras. Tällä hetkellä näyttää siltä, että vuonna 2022 Ranskaan on mennyt 18 mestaruutta putkeen

nikkari:

Tuo perspektiiviä kritiikkiin mikäli on moittijalla mitään tajua puuhan luonteesta. Siksi.
Ja jos sitten sattuukin olemaan jo valmiiksi harrastaja/ammattilainen lajissa niin tulipahan kommentoitua.. 

Tosi on, että Latvala valitettavasti ei tahdo pysyä tiellä, syystä tai toisesta.. Kiistämättä erittäin nopea kaveri onnistuessaan, mutta edelleen meinaa lipsua ihan liian usein pitkästä kokemuksesta huolimatta.

Mitenköhän paljon sinulla riittää kompetenssia tähän?

nikkari:

Pihalla on se, joka tekee minkäänlaisia johtopäätöksiä koko MM-sarjasta jonkun Monten perusteella. Muuta, kuin että Loeb naureskelee partaansa... Lappi on mestariainesta ehkä kymmenen vuoden päästä. Siihen mennessä on Hänninenkin ehtinyt pian yhden mestaruuden kuitata, sen jälkeen, kun Hirvonenkin on ehtinyt jo lopettaa mestaruuden voittaneena. Ehkä jopa Latvalakin...

--------------

mmniemi:

--------------

Just ton takia mä en voittanut lotossakaan tänään. Enkä menneilläkään kerroilla...

miq:

Mitenköhän paljon sinulla riittää kompetenssia tähän?

Sen verran että teki mieleni kommentoida dissaamisiasi.
Mutta kuitenkin vain juuri ja juuri riittävästi tietääkseni että ei se niin helppoa ole.. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page