Online pyynnöt&toiveet tänne

<< < (5/5)

Lonkka:

Olisiko tänään minkäänlaista actionia? Voisin tulla opettelemaan

Jeps!

Voin pyörähtää kanssa ysiltä kehiin.hieman väsyttää eli pikkujoulu weekend ja tänään olin 9-17 duunissa...

MT

LLv24_Falck:
Tervehdys kaikille ja kiitos FSNS porukalle hienosti hoidetusta serveristä. Mutta kun ihminen ei ole ikinä tyytyväinen niin tämmöinen toive/ajatus. Ollaan muutamien 24:sten kanssa lennetty jonkun verran tuolla serverillä ja esim: Niobe ja kotka missiot ovat loistavia, niissä on tekemistä vaikka olisi yksinkin. Loistavaa ampumaharjoitusta jos ei muuta. Myös Lavansaari raid ja Kirov dash ovat hyviä koskapa kaikille jotakin, osa haluaa lentää punaisillakkin.

Oikeastaan Viipuri ja Taipale ovat niitä mihin toivoisi jotain lisää ( Suomalaisten kimppuun rynnäköiviä i-15 bis ja/tai alkusarjan i-16 koneita sekä SB/DB pommareita jotka on matkalle jonnekkin sisä-suomeen tai ihan rintamalinjalle). Ainakaan nyt noilta kartoilta ei ole löytynyt muita kuin näitä kakstaso tiedustelijoita (ne ei pirut mee edes rikki   ). Aika monesti näissä missioissa lennellessä serverille on liittynyt muitakin lentäjiä mutta ovat aika nopeasti poistuneet koskapa ei ole "tekemistä''. Mutta kaiken kaikkiaan hienoa, että on viitseliäisyyttä ja yleensä halutaan kaikkien iloksi ylläpitää tälläistä serveriä.

Että tämmöttis

OPe:
Kiitos palautteesta  Ideat ovat aina kullankalliita ja varsinkin silloin jos joku mättää....

JPV taisi tehdä suht nopeasti tehtäviä Zutin modille kun se otettiin käyttöön. ja niitä ei ole pahemmin muutettu sen jälkeen. Kuten olette huomaanneet, niin FSNS-porukkaa ei ole viime aikoina pahemmin roikunut linjoilla, joten tehtävien testaus ja kehittely on jäänyt tekemättä.Tehtävien teko on osittain arpomista kun ei tiedä, että paljonko porukkaa serverillä lentää. Jotkut tehtävät voi olla liian tiiviitä kun joissakin saa vihua etsiä tosissaan .

Tehtäväideoita otetaan vastaan ja ei ole pois suljettu sekään, että myös muiden kuin FSNS:n tekemiä mappeja otetaan serverille käyttöön.

T. OPEx

LLv24_Falck:
  No juu tulivat nopeasti Itse olen yritellyt noita karttoja tuhrata, mutta kun historia tieto on parempaa kuin tuo tekninen tieto niin aika vähille on käynyt. Tähän uuteen FMB: malliin en vielä ole tutustunut mutta yritän saada jotain aikaan kunhan hiukan saan itsestäni irti.

Navigation

Up one level

Previous page