FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.09.17, 00:54

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Verkkolentäminen (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Ongelma IVAO:n IvAe:n asennuksessa.
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Ongelma IVAO:n IvAe:n asennuksessa.  (Read 646 times)
Jukka Mäcklin

Date Registered: 29.11.02

Ongelma IVAO:n IvAe:n asennuksessa.
« on: 25.10.09, 06:20 »

Moro!
Ongelma tuli IvAe:n (IVAO:n katselu ohjelma) kanssa syyt jotka tähän johtivat on pitkä tarina joten ei siitä sen enempää kuin että itse aiheutettu sähläys (väärin poistettu Active Sky 6.5 sääohjelma). Nyt kun yritän asentaa IvAe:n uudelleen  niin se pyytää Active Sky 6 and Graphics levyä tai polkua Active Sky 6 and Graphics.msi jotain tällaista. Ohjelman saa asennettua mutta sama pyyntö joka kerta käynnistettäessä. Minulla on ollut Active Sky 6 (6.5) and Graphics sääohjelma mutta ei enää vaan tilalla on nyt Active Sky Advance. Olisiko jollain jotain neuvoa tähän ongelmaan, pystyn käyttämään IvAe:tä mutta on ärsyttävää nämä pyynnöt joka kerta kun avaa ohjelman. Miten jollain kaupallisella ohjelmalla on ote IvAe:hen.

jukka
Arttu Vattulainen

Date Registered: 09.09.05

Re: Ongelma IVAO:n IvAe:n asennuksessa.
« Reply #1 on: 25.10.09, 07:54 »

Moro!
Ongelma tuli IvAe:n (IVAO:n katselu ohjelma) kanssa syyt jotka tähän johtivat on pitkä tarina joten ei siitä sen enempää kuin että itse aiheutettu sähläys (väärin poistettu Active Sky 6.5 sääohjelma). Nyt kun yritän asentaa IvAe:n uudelleen  niin se pyytää Active Sky 6 and Graphics levyä tai polkua Active Sky 6 and Graphics.msi jotain tällaista. Ohjelman saa asennettua mutta sama pyyntö joka kerta käynnistettäessä. Minulla on ollut Active Sky 6 (6.5) and Graphics sääohjelma mutta ei enää vaan tilalla on nyt Active Sky Advance. Olisiko jollain jotain neuvoa tähän ongelmaan, pystyn käyttämään IvAe:tä mutta on ärsyttävää nämä pyynnöt joka kerta kun avaa ohjelman. Miten jollain kaupallisella ohjelmalla on ote IvAe:hen.

jukka

Olisikohan jotain häikkää Windows Installerin kanssa? http://forum.ivao.aero/index.php/topic,17418.0.html

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1