FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.10.18, 03:59

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Parhaat Airbussit?
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 2 3 [4] Reply Print
Author Topic: Parhaat Airbussit?  (Read 4046 times)
Pii Anttonen

Date Registered: 20.02.17

Re: Parhaat Airbussit?
« Reply #60 on: 01.03.17, 09:33 »

Minä ainakin vastailen mielelläni kysymyksiin, vaikka vähän tyhmempiinkin. Sitähän varten tällainen sosiaalinen palvelu on olemassa. Itsekin olen joskus vähän sellainen että ei jaksa parseroida satoja sivuja jotain dokumentaatiota kun ydinkysymykseen saattaa saada tyhjentävän vastauksen parilla lauseella.

Tietynlainen asenne kommentoinnissa täällä kyllä on vähän foorumin tapa, itse totuin siihen jo vuosia sitten, ei pidä toisaalta ottaa vakavastikaan.

Core i5 3.20GHz, 24Gb RAM, nVidia GTX1060 6Gb VRAM, Windows 10 Pro, Flight Simulator X, X-Plane 11
Muun muassa lentosimuja streamaan ja videoita teen: https://www.youtube.com/channel/UCmsRVY57KvCVajaI8LcVKzA
Niko Leppänen

Date Registered: 01.02.10

Re: Parhaat Airbussit?
« Reply #61 on: 02.03.17, 12:12 »

Lähtökohtaisesti oma-aloitteisuus on hyvästä ja jossain kai se rajaa menee että mitä kannattaa kysyä, mutta ei kai sentään heti tarvitse tyrmätä jos joku kysyy jotain, joka on toiselle itsestäänselvä asia? Täällä on muutenkin hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Onkohan keskustelu siirtynyt muille kanaville? Tai ehkä mä käyn täällä liian tiheään.  Grin
Pages: 1 2 3 [4] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1