Menetelmän peruskurssi

(1/15) > >>

AkiKettu:
Hei,

Jälleen olisi aika pitää menetelmien perusteoriat ja niitä olisi luvassa tiistaina 3.11. klo 19:00-21:00. Aiheena siis perusteet menetelmäkentällä toimimisesta ja alkeet menetelmäporrastuksesta. Lopussa pieni esimerkki case. TeamSpeak ja IvAc tarvitaan.

Ilmottautumisia tähän ketjuun. Ilmoittakaa myös jos olisit tulossa, mutta ajankohta ei sovi, jotta osaan hieman hahmottaa onko tarvetta toisellekin peruskurssille.

Ja alustavaa tietoa, menetelmien JATKOteoriat pidetään 17.11. siihen ei vielä ilmottautumisia. Lisätietoa myöhemmin.

Terv. Aki

Jorma:
No mä voisin tulla hakee update tietokantoihin

mtanttar:
Minulla on tornikoulutus vielä kesken. Voinko silti osallistua teorioihin, niin olisi sitten perusteet hallussa jatko-opintoja varten?

AkiKettu:
Vain kaksi tulijaa? Ei edes ehkä -tulijoita? Ei muuten mut jos tämä on huono ajankohta niin voidaan koettaa ettiä toista ajankohtaa johon olisi enemmän tulijoita...

Minulla on tornikoulutus vielä kesken. Voinko silti osallistua teorioihin, niin olisi sitten perusteet hallussa jatko-opintoja varten?

Toki voi. Mutta hyvä olisi jos pikkasen jo treenaillu sitä tornia, jottei ihan pihalla ole näistä (lähi)lennonjohdon perusjutuista, mistä tällä kurssilla jatketaan.

Terv. Aki

Oswald:
Voi hitsit, miks just tiistai? :/ Olisin meinaan tulossa...

Mulla kävis melkein kaikki muut päivät mutta ei tiistai 

Mutta jos aivan välttämätöntä, niin voin ehkä mahdollisesti järkätä tuon sopivaksi, mutta silloinkin tulisin myöhässä... Mutta mielellään joku toinen päivä.

Navigation

Up one level

Next page