Min nya dator

(1/4) > >>

kapten_joel:
Vad tror ni om detta system som dyker upp nästa vecka hemma hos mig.
Då kan man äntligen flyga med yoken, pedalerna och throtteln vilket jag inte har gjort på väldigt länge! Ska även tilläggas att jag skall köpa en 23"are idag.
Fixade till detta även PMDGs J41 och VFR Real scenery The Collection! =)
Någon som är sugen på en flygtur?

Datorsystem
Antec Three Hundred "The Versatile Case" without PSU/utan nätagg. (Lådan)

Corsair VX Series PSU CMPSU-450VXEU 450W 120mm fan ATX2.0 20/24-pin 4/8pin 12V (PSUn)

Gigabyte GA-EP45-UD3LR P45/DDR2/LK/GBLAN

DVD±RW Optiarc AD-7240S-0B Svart 24x/DL/SATA/OEM

Intel Core 2 QUAD Q9550 2.83GHz 12MB FSB1333 Boxed (with cpu-cooler!) Socket 775

A-DATA 2GB DDR2 PC2-6400 800MHz CL5

Western Digital Caviar Green WD10EADS 1TB 7200rpm 32MB SATA2

Western Digital Caviar Green WD10EADS 1TB 7200rpm 32MB SATA2

XFX Geforce GTX 260 896MB GDDR3, (576Mhz), 2xDVI, HDTV, 3xSLI, 16X PCIe, +1 Spel, with Cuda

Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Bulk (utan tillbehör)

Totalsumma inkl. moms (SEK):
12686.00

M.v.h.

/Kaptenen.

RoniisH:
Skryt tråd, månne?

snillet:

Skryt tråd, månne?

nja ingen värstingdator precis så inte mycket att skryta med Joel hade lätt fått en i5:a och ATi´s nya HD serie med stöd för directx 11 för samma pris  men alltid kul med nya leksaker att sätta tänderna i 

Putte:
dåligt köp, som sagt hade du kunnat få mycket bättre saker än det där för pengarna. Jag skulle nog skickat tillbaka och beställt nytt.

kapten_joel:
Ok, nja hehe inget skrytsystem direkt, men det räcker gott och väl för mig. Dessutom så bygger jag ju själv, så vill jag uppgradera senare, vilket jag ofta gör, så är det bara att öppna lådan och fixa det.

Nu när vi ändå pratar om system. Vad flyger ni med för typ av "setup"?

Jag flyger som sagt med FS Yoke LE, Pro Pedals samt CH Throttle. Men funderar på att uppgradera mig även där?

M.v.h.

/Kaptenen.

Navigation

Up one level

Next page