Kännykkäkeskustelua
svirkkul:
ja KAIKKI asetukset menivät tietysti uusiksi.
Yes, työsuhdepuhelinten omistajat kiittää eli eipä tarvi asennella prkle
Nimim. Ei niin onnellinen E7:n "omistaja"
mk04:
Kannattaa odotella Bellen asentamisen kanssa muutama bugikorjauskierros jos puhelimen muistissa on paljon itse ladattuja ohjelmia. Tuo päivitys tuhoaa ne. Nimimerkillä hukannut kamppanijatarjouksena ilmaiseksi saadut Angry Birdsin, Rion ja Seosonin.
tare:
Belle ei vetänyt minulla tietenkään koko puhelinta tyhjäksi. Puhelinnumerot, tekstiviestit ja selaimen kirjamerkit ainakin säilyivät. Varmaan valokuvat ja videot olisivat myös säilyneet, mutta niitä minulla ei ollut.
Oli kumminkin aikamoinen työsarka laittaa puhelin normikuntoon. Ja ladata monia poistuneita ohjelmia. Esimerkiksi kaikki profiilit olivat kadonneet. Eikä sähköpostiasetuksista ollut jälkeäkään. Nyt on kumminkin kaikki kunnossa. Minulla temppuili vielä tänään lähtevä sähköposti. Tuleva sähköposti oli helpompi laittaa kuntoon. Lähtevässä sähköpostissa minulla oli ensin väärin lähettävä palvelin. Minulla on Soneran verkko ja laitoin ensin : smtp.inet.fi
Oikea on: mail.inet.fi ja sillä alkoi pelittämään.
Belle vaikuttaa ihan hyvältä. Puhelimen pystyy räätälöimään juuri sellaiseksi, kuin haluaa.
Videokuvakin parani hiukan. Minulla oli ennen Nokia Betalabsin kamerasovellus. Siinä oli kuvataajuus 29. Nyt Bellen videokamerassa on kehysnopeus 30
tare:
Asiasta toiseen. Jos kännykällä tai tietokoneella menee johonkin https sivulle. Ja tulee ilmoitus, että sertifikaatti ei ole luotettava. Ja haluatko jatkaa siitä huolimatta !
Miksi sertifikaatti ei ole luotettava ? Vai maksavatko luotettavat sertifikaatit liikaa pienille yrityksille ?
Kari K.:
Kyse on eräänlaisesta itse allekirjoitetusta sertifikaatista, jonka voi tehdä kuka tahansa. Tällöin ei tarvitse maksaa euroja sertifikaatteja myyville yrityksille. Liikenne on kuitenkin yhtä hyvin salattua, vaikka sertiä ei ole myöntänyt tunnettu yritys kuten esim. Verisign jne..
Yritykset tekevät näitä itse allekirjoitettuja sertifikaatteja mm. Webmail-sivuille. Näin säästyy euroja..
Navigation