Suomi "paintit"

(1/1)

jarkko:
Netistä löytää tuhansia "skinejä" esim. mersuihin, mustangeihin, hurricaneihin ym.  Netistä löytyvällä mersujen skini määrällä esitettäisiin kaikkien Suomen ilmavoimissa lentäneiden koneiden skinit kolmeen kertaan.
Minulta ei,  valitettavasti,  löydy taitoja  "skinien" tekemiseen (eikä tietokoneen käsittelyyn yleensä) mutta eikö täältä tosiaankaan löydy yhtään kiinnostunutta "skinien" tekijää?

Miksu:
Ite mietin että tekisin mersulle oman "priva" skinin, mutta tiedostot niin pieniä ettei onnistu... Onko joku joka haluaisi tehdä mersulle sellaisen?

Rutilus:
Kyllä täältä löytyy ihmisiä jotka hallitsevat "skinien" teon taidon. Mutta en usko että löytyy niin kiinnostuneita jotka pakertaisi kaikki mahdolliset skinit, vieläpä ihan ilman edestä ja vapaa-ajallaan.

Ei kun vaan hankkimaan joku kuvankäsittelyohjelma ja opettelemaan. Ei se mestareitten kertoman mukaan vaikeaa ole, aikaa vievää näpertämistä kylläkin.

Lonkka:

Kyllä täältä löytyy ihmisiä jotka hallitsevat "skinien" teon taidon. Mutta en usko että löytyy niin kiinnostuneita jotka pakertaisi kaikki mahdolliset skinit, vieläpä ihan ilman edestä ja vapaa-ajallaan.

Ei kun vaan hankkimaan joku kuvankäsittelyohjelma ja opettelemaan. Ei se mestareitten kertoman mukaan vaikeaa ole, aikaa vievää näpertämistä kylläkin.

Jep!

Näin se vaan on,OPEx on tehnyt todella kovan työn noissa laivue-skineissä ja uskoisin että jos häneltä saa luvan ja templaten voi itse jotain sorvata.
Pitkään aikaan ei myöskään ole rekrytoity mutta aika alkaa olla valmis asialle,ei kaivata huippuosaajia vaan innostuneita pilotteja!!!

Itse olen tämän viikonlopun "kiinni" mutta uskoisin että pannaan pökköä pesään huomenissa ja ensiviikolla,mulla tää vuorotyö sinäänsä haittaa
harrastusta vaikka se pitäisi olla juuri päinvastoin...MT

OPe:
Joo ei muuta kun treenaamaan vaikkapa Ruusterin templatella >> http://www.virtualpilots.fi/files/il2fb/brewster_template.zip. Templatessa ovat perusjutut jo omilla kerroksillaan, esim. hakaristit ja niitit. Näyttää olevan 15:llä eri kerroksella tuo template. Tällä samaisella ruusterin templatella aloin itsekkin trenaamaan skinien tekemistä. Kun tein skinit FSNS:lle, niin tähän templateen tuli kaikkiaan 113 kerrosta.

Jos ei ole kuvankäsittelyohjelmaa, niin lataa ilmainen GIMP vaikkapa tuolta >> http://www.gimp-suomi.org/. Näyttää olevan jonkinlaisia oppaitakin sivustolla.

Kaiken lähtökohta skinien tekoon on layerien käyttö, eli tee eri tasoille muokkaukset ja lisäykset. Näin et tuhoa tehtyä ja saat kerroksista tarvittaessa osittain läpinäkyviä jne.
Enempää en ala neuvoa, koska siihen menee ikuisuus.

Tässä vielä kuvat alkuperäisestä templatesta jossa on kaikki kerrokset näkyvissä, sekä valmiista laivueskinistä

[ Attachment not found - or removed ]

[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level