SAS DVD ala WAR

(1/5) > >>

AnteK:
fast nu är det inte med World Air Routes utan ett nytt "företag" http://aeropresentation.com/

Dock samma Kameramann som på WAR.

"Disc 1:

We follow the crew from Oslo Gardermoen on a return flight to Trondheim on the 737-800 followed by a twilight departure to Molde on the 737-500

Captain Odd Haugsbak gives us information thru out.

Disc 2:

Early morning we follow the crew from the hotel and fly the 737-600 back to Oslo

Next up is a flight to Amsterdam on the 737-700 including the cockpit preparations during turnaround before the flight back to Gardermoen.

All in all total running time is 4h 08 min"

airbus380:
Ser riktigt bra ut, har längtat efter en SAS dvd

/Serdar

kitte:
Jag har för mig att det är Jan Mogren som även filmat de två WAR-filmer jag har, men jag måste säga att kvaliteten på denna SAS-video är väldigt mycket högre. Inget zoomandet in och ut ständigt ofokuserad eller linsen rakt in solen så att överhuvudtaget inget ses. Så jag tror det blir ett köp!

AnteK:

Jag har för mig att det är Jan Mogren som även filmat de två WAR-filmer jag har, men jag måste säga att kvaliteten på denna SAS-video är väldigt mycket högre. Inget zoomandet in och ut ständigt ofokuserad eller linsen rakt in solen så att överhuvudtaget inget ses. Så jag tror det blir ett köp!

Helt korrekt, han har slutat på WAR nu och kör eget. 

Casimir:
Ser riktigt nice ut, Men jag tycker priset är lite extremt. 

Navigation

Up one level

Next page